Xplora Mobile opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kjøpte første klokke september 2013, i innen mai 2020 så har vi hatt 3 klokker. Virker som den skal i en stund, men slutter etterhvert å oppdatere seg, samt at ringefunskjon deaktivererer seg selv. Ikke fornøyd, desverre så er det få lignende produkt på markedet som passer til 5-6 åringer.
Venter i 15 min på tlf til kundesenteret hvor jeg hele tiden var først i køen. Men ingen tar tlf.
Verst erfaring ever! Vente mere en time på telefon og ikke svar ... en time og minuter!!! OMG
Har kun abonnement og ikke noe annet og det funker utmerket. Kjenner meg ikke igjen i de negative omtalene. Aldri hatt behov for hjelp av kundeservice dog😁
Horribelt selskap på absolutt alle måter. Elendig kundeservice, og et abonnement du i praksis ikke kan komme deg ut av uten å selge mobilklokken. Velg hva som helst annet!
Det et helt umulig å aktivere abonnementet på nett. Siden kundeservice er kun mail basert blir dette helt ubrukelig for min del.
Det er 3 mnd. som vi får fakturaer med bøttevis av gebyrer fra Xplora. Det er ikke betalingsvilje det står på, men det er umulig å få oversikt over fakturaene. De sier at alle fakturaer sendes på e-post og dersom dere opplever at faktura ikke havner i vanlig innboks kan den ha havnet i søppelposten, men det er ikke slik. Fakturaen er betalt ved forfallsdato, men abonnementet er sperret for bruk! Dette abonnementet har skapt oss mer bry enn glede. Styr unna!
Kjøpte Xplora 3 S på Elkjøp. Får ikke aktivert sim kort., Får ikke logget inn på min side etter at jeg har registrert meg der... Lenken til opprett ny bruker hjelper ikke til. Ikke noe svar på problemet på Pepcall sine sider. Ikke svar fra kundeservice, som forøvrig ikke er åpen på kvelder og helg - når vi som kunder sitter og sliter med dette elendige produktet! Elkjøp bør tvinge importøren til å velge en seriøs mobilleverandør... For noen elendige greier!
Har i over ett år mottatt inkasso før vi har mottatt faktura, til tross for at vi har sagt opp abb. for over ett år siden.
Ikke mulig å få tak i dem. Tenk deg nøye om før du bestiller hos dem. Du får ikke tak i dem om du skulle ombestemme deg. Jeg bestilte abo den 26.okt. 10 dager senere var simkortet ikke kommet. Jeg hadde varslet en deadline for abo.oppstart, men den beskjeden har ikke kommet frem. Nå sitter jeg her uten telefon og pepcall holder på bestillingen slik at andre selskaper ikke får komme til. Har ikke ord...
Vanskelig å bruke på grunn av dårlig dekning . Kundeservice skylder på områder, bare tull. Barna klarer ikke å ringe eller motta samtale fra foreldrene.
Klockan fungerar dårligt med Pepcall, iallafall på Langhus. Så du kommer kosta dig pengar för App och separat Abon, för att du ska få denna att fungera.
Har vært veldig problemfritt mobilabonnement for 2 personer med lite bruk av mobildata.
Veldig dårlig lydkvalitet. Elendig fakturasystem, uten mulighet for e-faktura og avtalegiro. Få funksjonaliteter (barnet kan for eksempel ikke skrive sms eller høre på musikk) Sikkerhetshull. Styrets ladefunksjon. Summa summarum: styr unna!
Spekulativ markedsføring, uoversiktlig regnskap/fakturaside og elendige på kundeservice.
Drøyt 2 uker for å få nytt sim-kort! Intet telefonummer for å få hjelp! Kort og greit tragisk... bare synd man er tvunget til å bruke pep-call når man har vært så uheldig å kjøpe den like dårlige xplora klokken.