Xplora Mobile opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
3000kr rett ut av vinduet! Ingen svarer på kundeservice. Klokken er ikke brukbar. Følger alle instruksjoner. Neste var å kontakte kundeservice. Men der svarer ingen.
Klokka fungerer forsåvidt og gjør det den skal. Men våre barn jar fått utslett på armen fra metallet fra ladekontakten, og batteritiden er ikke imponerende. Dessuten er abonnementet unødig dyrt, ikke mulig å velge leverandør. Ved oppsigelse blir man fakturert hele måneden man er i pluss hele neste måned, det er en måned mer enn bransjen forøvrig.
Kan kun lagre 12 nummer. Kan kun motta fra lagret nummer. Vanskelig oppstart Dårlig batteritid Lite igjen for prisen man betaler. Stor klumpete klokke med utsatt glass. Anbefaler ikke.
Helt utrolig at man kan selge ’ Telefon’ som er så lite pålitelig- telefonen funker ikke mer enn den funker- veldig dårlig - gøy når det funker men ikke noe å stole på..
My son left his watch at the school at the end of the week. The battery ran out of charge over the weekend and he was unable to find it again. I cancelled the subscription I had. I had prepaid for 6 months. I cancelled on the 2nd of Feb. In April they sent me a faktura to pay for the mobile subscription even when I did not have the watch. My experience has been poor with this watch
Får ikke svar fra kundeservice før man bestrider faktura på klokka, starter med at det var fukt i kamera fra dag 1( klaget inn,ikkebadet med)så dårlig samtalekvalitet, flimring i skjerm, selskapet de bruker kommuniserer ikke med andre ,så reparasjon kan ta en evighet. Tatt snart ett år før klagen endelig fikk en returpose. anbefales ikke , hold dere unna. Skjermen tåler lita kontra et produkt fra Garmin ( Xplora har mineralglass), forvent at denme knuser utrolig fort.skuffa og vil aldri anbefale noen å kjøpeklokka. Bruk heller pengene på mobil eller en annen klokke
Klokken i seg selv er bra og robust du ser til enhver tid hvor barnet befinner seg.men største problemet med klokken er laderen når klokka er tomt for strøm så er det nesten umulig å laden har skjedd flere ganger Hart levert klokken inn til reparasjon hos Elkjøp. da virket det i noen mnd også begynte samme problem igjen løsning ble da ny lader uten at laderen var ødelagt laderen ligger på samme sted og blir brukt bare til denne klokken.sån har det fortsettet flere ganger man kan ikke kjøpe ny lader eller lever inn klokka hvergang klokka ikke tar imot lading som er ofte. Det står på nettsiden til explora at batteriet må aktiveres ved å putte laderen inn og ut flere ganger men selv det hjelper ikke