Xplora Mobile opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det kan ta flere dager før de svarer på henvendelser på mail. Og de har ikke noe telefonnummer man kan ringe. Man må maile fram og tilbake. Selv når de svarer, kan det ta enda flere dager, før saken er løst.
Nesten umulig å få hjelp på kundeservice. Kun mulig å kontakte dem pr Mail og det går dagevis før man får svar. De oppgir et telefonnummer man kan ringe, men dette nummeret er stengt. Prøvde også chat, men operatøren avsluttet chatten før jeg fikk forklart problemet. Jeg trengte imeinummeret på klokka for å kunne sende klokka inn for reklamasjon da den sluttet å virke. Ikke mulig å finne dette på klokka da den ikke lot seg skru på, ingen info om dette i appen. Sendte mail om det, men det tok 6 dager å få svar. Gav tilbakemelding i mailen samtidig om hvor dårlig kundeservicen er. Dette ignorerte de fullstendig og har ikke en gang kommentert. Styr unna folkens. Finn et mer seriøst selskap. Dette fremstår som et sirkus! 😡
3000kr rett ut av vinduet! Ingen svarer på kundeservice. Klokken er ikke brukbar. Følger alle instruksjoner. Neste var å kontakte kundeservice. Men der svarer ingen.
Klokka fungerer forsåvidt og gjør det den skal. Men våre barn jar fått utslett på armen fra metallet fra ladekontakten, og batteritiden er ikke imponerende. Dessuten er abonnementet unødig dyrt, ikke mulig å velge leverandør. Ved oppsigelse blir man fakturert hele måneden man er i pluss hele neste måned, det er en måned mer enn bransjen forøvrig.
Kan kun lagre 12 nummer. Kan kun motta fra lagret nummer. Vanskelig oppstart Dårlig batteritid Lite igjen for prisen man betaler. Stor klumpete klokke med utsatt glass. Anbefaler ikke.
Helt utrolig at man kan selge ’ Telefon’ som er så lite pålitelig- telefonen funker ikke mer enn den funker- veldig dårlig - gøy når det funker men ikke noe å stole på..
My son left his watch at the school at the end of the week. The battery ran out of charge over the weekend and he was unable to find it again. I cancelled the subscription I had. I had prepaid for 6 months. I cancelled on the 2nd of Feb. In April they sent me a faktura to pay for the mobile subscription even when I did not have the watch. My experience has been poor with this watch