Xplora Mobile opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kjøpte første klokke september 2013, i innen mai 2020 så har vi hatt 3 klokker. Virker som den skal i en stund, men slutter etterhvert å oppdatere seg, samt at ringefunskjon deaktivererer seg selv. Ikke fornøyd, desverre så er det få lignende produkt på markedet som passer til 5-6 åringer.
Venter i 15 min på tlf til kundesenteret hvor jeg hele tiden var først i køen. Men ingen tar tlf.
Verst erfaring ever! Vente mere en time på telefon og ikke svar ... en time og minuter!!! OMG
Har kun abonnement og ikke noe annet og det funker utmerket. Kjenner meg ikke igjen i de negative omtalene. Aldri hatt behov for hjelp av kundeservice dog😁
Horribelt selskap på absolutt alle måter. Elendig kundeservice, og et abonnement du i praksis ikke kan komme deg ut av uten å selge mobilklokken. Velg hva som helst annet!
Det et helt umulig å aktivere abonnementet på nett. Siden kundeservice er kun mail basert blir dette helt ubrukelig for min del.
Det er 3 mnd. som vi får fakturaer med bøttevis av gebyrer fra Xplora. Det er ikke betalingsvilje det står på, men det er umulig å få oversikt over fakturaene. De sier at alle fakturaer sendes på e-post og dersom dere opplever at faktura ikke havner i vanlig innboks kan den ha havnet i søppelposten, men det er ikke slik. Fakturaen er betalt ved forfallsdato, men abonnementet er sperret for bruk! Dette abonnementet har skapt oss mer bry enn glede. Styr unna!