Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mobiltjenester på arbeid, begrenset dekning og sakte internett.
Vi setter stor pris på din tilbakemelding, Marius ! 😊 Vi vil gjerne undersøke hvilke områder du opplever dårlig dekning, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Hilsen Mads i Phonero.
Dette gjelder bedriftsnett. Kundeservice og responstider er helt uovertruffen. 5 minutt på min siste henvendelse fra jeg sendte epost til jeg fikk epost i retur med at saken var løst. Dette i tillegg til alle funksjoner og muligheter man har til å administrere ting selv. Intuitivt og ryddig grensesnitt.
Så fint å lese, Lasse ! Tusen takk for hyggelig omtale 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.
Super kundeservice og hyggelig og effektiv dame👌😊
Tusen takk for hyggelig omtale, Svein ! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Ganske rask , damme som snakket med mag , hun er så hyggelig
Så hyggelig å se at du er fornøyd, Lucyna! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Kjapp og forståelig info fra deres hyggelige medarbeider.
Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din, Terje ! 🙂Tusen takk for fin omtale! 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Fornlyd med kundeservice, men ikke så happy med at det ikke er fri bruk av data.Dette er noe de fleste arbeidstakere trenger da de er mye på farten og det foventes at de er tilgjengelige
Vi setter stor pris på din tilbakemelding, Kristine! 😊. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] for tilbud på våre nye Ubegrenset Abonnement. Hilsen Mads i Phonero.
De er rimelige, har hatt store problemer med MMS over WiFi som ikke ble løst. Fikk greit tak i en hyggelig kundebehandler som skulle ordne noe i forbindelse med nedlegging av firmaet, det var veldig bra.
Tusen takk for omtalen , Eivind! 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.