Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fornlyd med kundeservice, men ikke så happy med at det ikke er fri bruk av data.Dette er noe de fleste arbeidstakere trenger da de er mye på farten og det foventes at de er tilgjengelige
Vi setter stor pris på din tilbakemelding, Kristine! 😊. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] for tilbud på våre nye Ubegrenset Abonnement. Hilsen Mads i Phonero.
De er rimelige, har hatt store problemer med MMS over WiFi som ikke ble løst. Fikk greit tak i en hyggelig kundebehandler som skulle ordne noe i forbindelse med nedlegging av firmaet, det var veldig bra.
Tusen takk for omtalen , Eivind! 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.
Topp service fra kundeservice, løse alltid problemet.
Så fint å høre at du fikk god hjelp, Rune! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Hyggelig kundebehandler. Raskt svar på mitt som vedr. Oppsigelse og bindingstid
Tusen takk for hyggelig omtale, Eva! 😊 Så fint å lese at du fikk den hjelpen du trengte! Hilsen Mads i Phonero.
Veldig fornøyd med rask hjelp når jeg har spørsmål. Gode priser og tilbud, samt nettbutikk. Kundeservice er rask, effektiv og hyggelig. Gleder meg til sim-kortet mitt ankommer. Hvis dekningen er like bra som alt annet hittil så er dette 10/10 fra meg 👌
Veldig gøy å lese, Sammy! 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.
Veldig god service. Og hjelp der og da. Veldig bra
Så fint å høre at du fikk god hjelp, Saima! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale. Hilsen Mads i Phonero.
God og rask hjelp. Ikke noe misforståelser. Og raskt svar på telefonen. Sto ikke lenge i kø.
Tusen takk for fin tilbakemelding, Trine! 🙂 Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Hilsen Mads i Phonero.