Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt og greit å få ordnet ting, god info👍 Kan absolutt anbefales😊
Så fint å lese, Jan! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Bedriftabonnement var å koble fra min telefon og over til kolega. Han jeg snakket med var ny for dette, men han fikk det til og var utrolig høfelig og hyggelig å snakke med.
Så hyggelig å lese at du fikk god hjelp, Eva! 😊 Takk for fin omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Kundebehandler ringte meg opp kort tid etter at jeg trengte hjelp. God service
Tusen takk for hyggelig omtale, Marianne! 😊 Det er viktig for oss å følge opp kunder fra A til Å. Hilsen Cecilie i Phonero.
Hadde for første gang telefonisk kontakt med kundeservice, og det var en udelt positiv opplevelse
Så hyggelig å høre, Ove! 😊 Tusen takk for at du deler din erfaring med vår kundeservice. Hilsen Cecilie i Phonero.
Trengte hjelp med sim i ipad, fikk rask hjelp og aktivert sim
Hei Gjøran! Så fint å høre at du fikk god hjelp 😊 Vi setter pris på din omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Ren svindel. Selgere som venter til opptaket begynner med å informere om at det er et bedriftsabonnement, at prisene er eks mva og at det er bruddgebyr. Av eller annen grunn viser appen at mobildata blir brukt selv om jeg har på wifi hele kvelden. Forsøkte å avslutte, men blir da møtt med bruddgebyr.
Hei! Selger er forpliktet til å nevne alle opplysninger gjeldende din avtale i opptak, og avtalen må deretter bekreftes av kunden i opptak. Ta gjerne kontakt med oss om jeg har misforstått din omtale angående dette. Hvis appen viser mobilbruk selv om Wi-fi er på, kan det være at signalet for mobildata i noen tilfeller er sterkere enn WI-fi. Dersom du har slått av mobildata, ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan opprette en teknisk sak. Hilsen Cecilie i Phonero.
Selger underkommuniserte bindingstid, ved å to ganger i samtale avkrefte at det var bindingstid. Dette viste seg å være ren løgn. Ingen interesse i å ordne opp.
Hei Espen! Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] med fullt navn og mobilnummer slik at vi kan undersøke saken nærmere. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe og jeg skal sørge for at det blir fulgt opp. Hilsen Cecilie i Phonero.