Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fungerer helt bra, god service ved henvendelser - rimelig firmasbonnement
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero
Grei dekning der jeg har vært og positivt m litt ekstra tid i ferien. Fin hjelp de gangene jeg har trengt det.
Takk for hyggelig omtale Ingeborg! 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Meget hyggelig og ryddig selger som fant en pakke som passet min bedrift
Tusen takk for hyggelig omtale, Gunnar! 😊 Vi håper du blir fornøyd med oss som din operatør. Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask behandlings tid. Slik at jeg ikke måtte gå å tenke på hva i alle dager er det nå. Jeg har stelt i stand 🤠 Flott å få være kunde i et selskap så tenker alt for kunden🤠👍
Vi setter stor pris på din tilbakemelding Asgeir! Tusen takk 😊 Godt samarbeid med kunder er viktig for oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Profesjonell og god hjelp. Problemet mitt ble løst veldig raskt.
Så fint å høre omtalen din, Stig! 😊 Det er viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Etter en lite hyggelig opplevelse ved oppsigelse av abbonement, med høye bruddgebyr. Var det svært hyggelig, at kundebehandler kunne komme i møte med et godt tilbud. Jeg må nok ta min del av skylden, for ikke å ha lest kontrakten før jeg bestemte meg for å bytte. En dyrekjøpt lærdom. En ivrig selger for en stund tilbake, opplyste nok ikke tilstrekkelig om baksiden. Alt i alt sitter jeg allikevel tilbake med et godt inntrykk.
Takk for tilbakemelding, Gunnar! Så fint å høre at det ordnet seg til slutt og at du sitter igjen med et godt inntrykk! 😊 Det setter vi pris på. Hilsen Cecilie i Phonero.
Forsøkte å ringe kundeservice, fikk som alternativ at de skulle ringe meg opp igjen og ar jeg beholdt plassen i køen. Kort ventetid. Hyggelige folk
Tusen takk for hyggelig omtale, Gry! Så fint å høre at du er fornøyd med oss 😊 Det setter vi stor pris på! Hilsen Cecilie i Phonero.