Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg ønsker å bytte til E-sim og kundebehandler hjalp meg inntil vi fikk løst feilene som oppstod. Topp service
Hei, Pham. Så gøy å se at du er fornøyd med eSIM. Vi sender dette rett til deg på epost. Det tar bare sekunder fra det sendes, til det kan aktiveres. eSIM til Apple Watch kan du også selv bestille og aktivere i Ditt Phonero, en av mange funksjoner i den appen. Vi setter pris på din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Jeg fikk en telefon for 2 måneder siden. Avtalen da , var at jeg gjerne stiller som kunde når det kommer 5G på postadressen. Nr 1: Ble oppringt idag da den gledelige nyheten var at dem har 5G på min postnummer. Selger sier at dekningskart er ikke oppdatert fra Telia men 5G er operativt. (Jeg hadde nok hørt det via jungeltelegrafen om dette er tilfelle) Jeg ønsket en bekreftelse skriftlig. Har fått Mail fra selger hvor han bekrefter det.. øhm 2. Vi laget et abonnement på meg som skulle ha 24 måneders binding. Dette var bra da bedriften ble avviklet om kort tid så gjelder det gode tilbudet uansett.. Viktigste av alt var at bindingstid har ikke noe å si på grunn av konkurranselovgivning så SKAL ny operatør av abonnement kjøpe ut avtaler . Dvs at om jeg skifter så beløpet på 3000kr, hadde altså ingenting med meg å gjør etter nye lover i konkurransen blandt mobiloperatører… så veldig viktig med denne 24 måneder avtalen da.. s Nr3. Det er fredag(helg) å mai måned på mandag. Jeg hadde til klokka 17:00 å få avtalen i boks da priser skulle stige i mai. Altså jeg sendte Mail tilbake at etter jeg ringte nettlinjen Telia for å sjekke fakta her..disse tingene eg nevner her er jo ikke riktig, hun syns også jeg burde melde ifra.
Hei, Kjell. Vi skal være først i Norge med landsdekkende 5G, innen utgangen av 2023. Allerede nå har over 2 millioner nordmenn tilgang til 5G fra Telia. Nyere telefoner som har støtte for det har ofte en innstilling som tilsier at 5G brukes kun når det er behov for det. Dersom du har 4G, men telefonen ikke anser det nødvendig å ta i bruk 5G, vil det da heller ikke vise på telefonen. Kontakt gjerne Phonero på [email protected] så kan vi undersøke dekningen mer nøyaktig på adresse, ikke bare postnummer. På den måten har du mer nøyaktig informasjon og bedre vurderingsgrunnlag :) Håper å høre fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Jeg var tett nok til å la meg lure av en slimete telefonselger som "glemte" å nevne at prisene han kom med var uten mva. Så det var jo en festlig overraskelse. Helt grei dekning, men har hatt problemer på hytteturer der mine venner med Telenor-dekning har hatt 4-5 streker og jeg knapt en halv en. Skulle nylig bytte leverandør, og da viste det seg at alle abonnementene til Phonero har 3 (TRE !!) måneder oppsigelsestid og et bruddgebyr på kr. 3000 (!!!), så da ble jeg stuck med dem i 3 måneder til. Jippi. Gleder meg til det er over og jeg endelig kan knekke simkortet i raseri. Blir også artig å aldri anbefale dem til noen.
Hei, Lasse Her må vi undersøke da skal opplyses om bedriftsabonnement i samtale og i oppsummering. Det skal ikke være behov for å trykke lenke for å se eller bli opplyst om at prisene for bedriftsabonnement er eks mva. Uten å kjenne saken i detalj håper jeg du kan kontakte oss på [email protected] Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Mine erfaringer er utelukkende svært gode. Phoneros medarbeidere svarer raskt, de er kunnskapsrike og tar hurtig aksjon. Veldig fornøyd med Phonero.
Heisann Anne. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Hyggelige og hjelpsomme kundekonsulenter og stort sett lite ventetid - men dekning er for dårlig..
Heisann Helge. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi har et enormt arbeid med dekning for tiden. Nå har over 2 millioner nordmenn allerede tilgang til 5G fra Telia og vi skal være først i Norge med landsdekkende 5G innen utgangen av 2023. Nå kjenner ikke jeg til dekningen i ditt område, men kontakt oss gjerne på [email protected], skriv adresse og telefonnummer, så slår jeg på tråden Hilsen Christer, Phonero
Grei dekning og kjapp kundebehandling gjør at jeg er fornøyd.
Heisann Åsmund Gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden :) Hilsen Christer, Phonero
Abonnementet stopper ikke på 8 GB. Bare fortsetter med 0,99 kroner per MB. På en 1 GB ble 1000 kroner ekstra. Uten noen form for varsel. Bare tikker og går. Mafia takster.
Hei, Frank. Datakontroll er aktiveres på alle nye abonnementstyper som standard og hindrer mobilen å bruke over inkludert datamengde. Det er også mulig å selv aktivere datakontroll gratis på de abonnementene som var bestilt uten datakontroll opprinnelig. Vi varsler på SMS ved oppbrukt 50, 90 og 100% av oppbrukt månedspakke for å sikre at abonnement bestilt med datakontroll, og uten skal begge ha muligheten til selv å vurdere behov for ekstra data. Ekstrapakker kan også kjøpes med Vipps i Ditt Phonero, selv om man har brukt opp månedspakke og har datakontroll aktivert. Vi reduserer hastigheten noe etter man har brukt opp sin data og stopper faktureringen på 999 eks mva Dette uansett hvor mange GB over man har brukt om man ikke har datakontroll aktivert. Dette er for å sikre at kostnaden ikke tikker og går Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero