Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg var tett nok til å la meg lure av en slimete telefonselger som "glemte" å nevne at prisene han kom med var uten mva. Så det var jo en festlig overraskelse. Helt grei dekning, men har hatt problemer på hytteturer der mine venner med Telenor-dekning har hatt 4-5 streker og jeg knapt en halv en. Skulle nylig bytte leverandør, og da viste det seg at alle abonnementene til Phonero har 3 (TRE !!) måneder oppsigelsestid og et bruddgebyr på kr. 3000 (!!!), så da ble jeg stuck med dem i 3 måneder til. Jippi. Gleder meg til det er over og jeg endelig kan knekke simkortet i raseri. Blir også artig å aldri anbefale dem til noen.
Hei, Lasse Her må vi undersøke da skal opplyses om bedriftsabonnement i samtale og i oppsummering. Det skal ikke være behov for å trykke lenke for å se eller bli opplyst om at prisene for bedriftsabonnement er eks mva. Uten å kjenne saken i detalj håper jeg du kan kontakte oss på [email protected] Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Mine erfaringer er utelukkende svært gode. Phoneros medarbeidere svarer raskt, de er kunnskapsrike og tar hurtig aksjon. Veldig fornøyd med Phonero.
Heisann Anne. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Hyggelige og hjelpsomme kundekonsulenter og stort sett lite ventetid - men dekning er for dårlig..
Heisann Helge. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi har et enormt arbeid med dekning for tiden. Nå har over 2 millioner nordmenn allerede tilgang til 5G fra Telia og vi skal være først i Norge med landsdekkende 5G innen utgangen av 2023. Nå kjenner ikke jeg til dekningen i ditt område, men kontakt oss gjerne på [email protected], skriv adresse og telefonnummer, så slår jeg på tråden Hilsen Christer, Phonero
Grei dekning og kjapp kundebehandling gjør at jeg er fornøyd.
Heisann Åsmund Gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden :) Hilsen Christer, Phonero
Abonnementet stopper ikke på 8 GB. Bare fortsetter med 0,99 kroner per MB. På en 1 GB ble 1000 kroner ekstra. Uten noen form for varsel. Bare tikker og går. Mafia takster.
Hei, Frank. Datakontroll er aktiveres på alle nye abonnementstyper som standard og hindrer mobilen å bruke over inkludert datamengde. Det er også mulig å selv aktivere datakontroll gratis på de abonnementene som var bestilt uten datakontroll opprinnelig. Vi varsler på SMS ved oppbrukt 50, 90 og 100% av oppbrukt månedspakke for å sikre at abonnement bestilt med datakontroll, og uten skal begge ha muligheten til selv å vurdere behov for ekstra data. Ekstrapakker kan også kjøpes med Vipps i Ditt Phonero, selv om man har brukt opp månedspakke og har datakontroll aktivert. Vi reduserer hastigheten noe etter man har brukt opp sin data og stopper faktureringen på 999 eks mva Dette uansett hvor mange GB over man har brukt om man ikke har datakontroll aktivert. Dette er for å sikre at kostnaden ikke tikker og går Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Gode priser, effektiv og god kundebehandling, blir alltid hyggelig møtt og får den hjelpen jeg trenger
Hei, Toril. Så flott å se at du er fornøyd med priser, kundeservice og får den hjelpen du trenger. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Hilsen Christer, Phonero
Topp innføring og portering! Alt har godt etter avtale både på pris og service! Anbefaler alle å gi Phonero muligheten til å ta hånd om telefoni systemet i din bedrift. Mvh KO C.
Heisann Ko. Så gøy å se at du liker Din Bedrift. Denne lar dere bestille overføring av ansattes nummer, bestille nye, bytte og endre SIM-kort, datapakker, ekstra data og mye mye mer. Takk for fin tilbakemelding Hilsen Christer, Phonero