Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
I appene har jeg den oversikten som trengs over abonnementene. Alltid god dekning og til en grei pris.
Hei Svein. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
God og kjapp service , god bedriftløsnig, noe dårlig dekning på enkelte områder
Hei Bjørn. Tusen takk for hyggelig omtale. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Hilsen Mads, Phonero
Phonero er et abonnement som fungerer bra og gir forutsigbarhet mht økonomi. OK dekning.
Hei Arild. Godt å se at du er fornøyd! Vi setter pris på tilbakemeldingen og skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Min er erfaring er at vi blir hørt, om vi klager eller har et problem så hjelper de og løse og de er hands on noe som funker bra for vårt firma.
Hei Kjell. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
God sørvis god på ä gi tilbakemelding tar snart telefonen
Hei Frank. Takk for hyggelig tilbakemelding. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Hilsen Mads, Phonero
God dekning i forhold til pris Gjerne bli synlige gjennom lag og foreninger, støtte/sponse.
Hei Geir. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi takker så mye for positiv omtale og innspill. Hilsen Mads, Phonero
Jeg har prøvd ulike selskap og er fornøyd med pris og ytelse hos Phonero. Jeg liker at de sender reminder før forfall og at de ikke er så hissige på gebyrer etc om skule betale for sent. Jeg sier alltid nei med engang andre telefonskaper prøver å få meg til å bytte
Hei Marianne. Tusen takk for fin tilbakemelding. Dette skal jeg ta med videre internt. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Ha en fin dag videre Hilsen Mads, Phonero