Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God dekning i forhold til pris Gjerne bli synlige gjennom lag og foreninger, støtte/sponse.
Hei Geir. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi takker så mye for positiv omtale og innspill. Hilsen Mads, Phonero
Jeg har prøvd ulike selskap og er fornøyd med pris og ytelse hos Phonero. Jeg liker at de sender reminder før forfall og at de ikke er så hissige på gebyrer etc om skule betale for sent. Jeg sier alltid nei med engang andre telefonskaper prøver å få meg til å bytte
Hei Marianne. Tusen takk for fin tilbakemelding. Dette skal jeg ta med videre internt. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Ha en fin dag videre Hilsen Mads, Phonero
Phonero gir oss de abonnementene vi trenger til en gunstig pris. Valg av datapakker i forskjellige størrelser, og enkel løsning for å endre er et pluss. Bedriftsnett-løsningen gir oss alle muligheter, og er enkel å bruke. Og er det noe vi lurer på, så er kundeservice alltid behjelpelig.
Hei Knut. Veldig gøy å se at du er fornøyd med oss :-) Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Vi er glad for at du får den hjelpen du trenger. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp igjen i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero
Bra grafisk oppsett på telefonsystem. Sett over funksjonen kunne vært bedre.
Hei Thomas. Tusen takk for hyggelig omtale! Ønsker gjerne å høre dine innspill til hva slags forbedringer du har behov for i forhold til "sett over". Send oss gjerne en epost til [email protected], så kan vi melde det videre som ønsker internt. Hilsen Mads, Phonero
Billig, enkelt og hyggelig selskap. Gode løsninger for kjøp i nettbutikken..
Hei Espen. Takk for hyggelig tilbakemelding Vi er stolte EPSI vinnere av beste kundesenter i bedriftsmarkedet og tilbakemeldingen din motiverer oss til å fortsette forbedringen! Hilsen Mads, Phonero
Phonero er et godt og rimelig alternativ med hyggelig og imøtekommende medarbeidere.
Hei Jan. Godt å se at du er fornøyd! Vi setter pris på tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero
Får raskt hjelp ved problemer, og det er viktig i en hektisk hverdag
Hei Wenche. Tusen takk for en din tilbakemelding. Denne tar videreformidler jeg til kundesenteret. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero