Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Phonero lovet meg beste dekning, dette er dårlig dekning som førte til at bedriften måtte se seg etter ny leverandør, men så er det bruddgebyr :-( Phonero tror de kan få penger ved brudd, men det er brudd fra phonero sin side da de ikke kan levere dekningen de lover. Ikke betal i disse tilfellene, la det gå til forliksrådet og de vil tape på dette 100%.
Hei Seid, Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Vi forstår at dekning er kritisk og Telias nett oppgraderes hele tiden for å sikre best mulig forbindelse. Vi er lei oss for at samarbeidet ikke fungerte bra nok denne gangen. Lykke til med ny leverandør. Mvh Mads Phonero
Hyggelig og rask kundebehandling, bra pris på tjenester.
Hei Johnny, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Godt å se at du er fornøyd med service og priser. Mvh Mads Phonero
Enkelt og ukomplisert kontakt med kundeservice, hyggelig kundebehandler som ordnet det jeg ville uten mye om og men.
Hei Svein, Tusen takk for din tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Godt fornøyd med service når jeg tar kontakt. Rask og effektiv hjelp. Oversiktlig i forhold til detaljer på mitt regnskap. Konkurransedyktig. Veldig godt fornøyd
Hei Frid, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Mvh Mads Phonero
Lettvint med app. God, hyggelig service som oppleves lett og ledig. Rask korrigering og oppfølging :-)
Hei Kjartan, Godt å se at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen :-) Mvh Mads Phonero
Flinke, imøtekommende kundebehandlere. Flinke til å lytte, forstå problemet, og komme med løsninger.
Hei, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Raskt Internett og god dekning. Jeg liker appen der jeg kan se hvor mye data jeg har.
Hei Leana, Vi setter pris på tilbakemeldingen. Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero