Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og effektiv hjelp. Hyggelig folk, som løser våre utfordringer.
Tusen takk for hyggelig omtale, Lasse! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Fikk riktig god hjelp, til å legge meg selv inn i kø. Hadde gjort det før men glemt det. Fin service med hyggelig dame.
Så fint at det ordnet seg, Anita! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Vi har benyttet Phonero som leverandør av mobilabonnement og Bedriftsnett. Her opplever vi god dekning, gode priser, nydelig selvbetjening og veldig god kundeservice. Anbefales på det varmeste 👌
Så hyggelig å lese, Per! 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Tusen takk! Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero har en utmerket kundeservice som er raske til å hjelpe med gode svar. Rimelig fornøyd med dekning også. (kunne vært bedre enkelte steder -men det gjelder vel alle).
Så hyggelig å lese, Roger! 😊 Det er fint å høre at du er fornøyd og vi skal sørge for at det fortsetter slik. Hilsen Cecilie i Phonero.
Fikk hjelp meget raskt og effektivt via chatten. Meget fornøyd.
Tusen takk for hyggelig omtale, Marko! 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig fornøyd med service og priser Alt stemmer etter ønsket.
Så fint å lese. Per! 😊 Det er viktig at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Selger et dårligere abonnement til 336 kr i mnd med 2 års bindingstid med henvisning til at Politiet bruker tjenesten. traffegebyr på 3700 ved brutt avtale. Anbefales ikke.
Hei Øyvind! Det er leit å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Gjerne ta kontakt med oss på [email protected] med fullt navn og mobilnummer, slik at en av mine kollegaer kan sjekke opp i saken for deg. Hilsen Cecilie i Phonero.