Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Phonero har en utmerket kundeservice som er raske til å hjelpe med gode svar. Rimelig fornøyd med dekning også. (kunne vært bedre enkelte steder -men det gjelder vel alle).
Så hyggelig å lese, Roger! 😊 Det er fint å høre at du er fornøyd og vi skal sørge for at det fortsetter slik. Hilsen Cecilie i Phonero.
Fikk hjelp meget raskt og effektivt via chatten. Meget fornøyd.
Tusen takk for hyggelig omtale, Marko! 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig fornøyd med service og priser Alt stemmer etter ønsket.
Så fint å lese. Per! 😊 Det er viktig at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Selger et dårligere abonnement til 336 kr i mnd med 2 års bindingstid med henvisning til at Politiet bruker tjenesten. traffegebyr på 3700 ved brutt avtale. Anbefales ikke.
Hei Øyvind! Det er leit å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Gjerne ta kontakt med oss på [email protected] med fullt navn og mobilnummer, slik at en av mine kollegaer kan sjekke opp i saken for deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
Kunderådgiver var veldig rask og service innstilt. Hun ordnet opp i problemet mitt angående faktura på svært profesjonell måte og er beste service personellet jeg har noen gang vært borti. 10/10
Tusen takk for kjempe fin omtale, Lasse! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding, og tar den med oss videre i vårt arbeid! Hilsen Cecilie i Phonero.
Alltid tilgjengelige og løsningsorienterte, kan anbefales 😁
Tusen takk for anbefaling, Rune! 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik. Hilsen Cecilie i Phonero.
Inngikk avtale om abonnement pr. tlf. Selger glemte å nevne at Phonero benytter Telia. Jeg har ikke dekning på Telia. Tok umiddelbart kontakt med Phonero når jeg oppdaget dette. Avtalen ble annullert uten vanskeligheter. Rask tilbakemelding samme dag. Prima!
Så fint å lese at det gikk i orden, Bent! Tusen takk for at du tok deg tid til å dele din erfaring med vår support 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.