Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Takk for veldig god og rask hjelp, samt hyggelig kundebehandler.
Vi setter stor pris på omtalen din, Pål! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Saken løst via telefon i løpet av minutter, fungerte utmerket
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale! Hilsen Cecilie i Phonero.
Som kunde hos Phonero får jeg rask og hyggelig hjelp, appen gir god oversikt og prisene er gode.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Hilde! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Super kundeservice! Løste utfordringen min på to minutter..
Så fint å høre at det ordnet seg! Takk for at du deler din erfaring med oss, Mia! 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Byttet fra et annet selskap, det gikk veldig greit, med bedre vilkår enn det vi hadde - får til og med refundert bruddavgiften til det forrige selskapet. Raskt og hyggelig svar på kundeservice.
Tusen takk for hyggelig omtale, Laila! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
God kundeservice og alt fungerer perfekt både med hensyn til mobilabbonnement og 4G strømming med datasim på hytta!
Så fint å lese, Torgeir! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Meget raskt og positiv tilbakemelding fra en irritert kunde:-) Det er bra! Ang kjøp av rollover. Er det mulig å legge inn varsling når man kjøper på at dette ikke kan overføres eller kunne overføre? Man antar at msn har dette når det er endel av den vanlige pakken.
Tusen takk for omtalen, Aase! Så fint å høre at vi kunne hjelpe deg 😊 Informasjon om varighet på ekstra pakker skal være opplyst før du bestiller pakken i Ditt Phonero. Ta gjerne kontakt med oss dersom du har spørsmål til dette. Hilsen Cecilie i Phonero.