Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Byttet fra et annet selskap, det gikk veldig greit, med bedre vilkår enn det vi hadde - får til og med refundert bruddavgiften til det forrige selskapet. Raskt og hyggelig svar på kundeservice.
Tusen takk for hyggelig omtale, Laila! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
God kundeservice og alt fungerer perfekt både med hensyn til mobilabbonnement og 4G strømming med datasim på hytta!
Så fint å lese, Torgeir! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Meget raskt og positiv tilbakemelding fra en irritert kunde:-) Det er bra! Ang kjøp av rollover. Er det mulig å legge inn varsling når man kjøper på at dette ikke kan overføres eller kunne overføre? Man antar at msn har dette når det er endel av den vanlige pakken.
Tusen takk for omtalen, Aase! Så fint å høre at vi kunne hjelpe deg 😊 Informasjon om varighet på ekstra pakker skal være opplyst før du bestiller pakken i Ditt Phonero. Ta gjerne kontakt med oss dersom du har spørsmål til dette. Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask og god kundekontakt. De sjekket til og med opp en løsning etter samtalen, for så å ringe meg opp igjen med løsningen. Imponert 😀
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Stein! Hilsen Cecilie i Phonero.
Bra dekning, merker ikke noe forskjell fra telenor. Gode priser, veldig fornøyd
Så hyggelig å lese, Geir! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Topp og rask hjelp og ekstra service som ikke var forventet
Vi setter stor pris på omtalen din, Janne! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Har abonnement gjennom bedrift, men når jeg trengte å kontakte Kundeservise var de påkoblet og opptatt av å løse mitt problem. Fikk også flott støtte av teknisk avdeling som brukte mye tid for å finne og løse problemet i min telefon/abonnement. Veldig fornøyd.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Knut! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.