Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fin mottakelse og kjapp og grei løsning på utfordringen vår. Gleder meg til å høre telefonsvarer på klingende sørlandsdialekt👍
Tusen takk for hyggelig omtale, Håkon! 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Supre priser og topp service👍 Enkelt å endre Abb i app ift variert bruk 👍
Tusen takk for hyggelig omtale Halvor! Vi setter stor pris på det 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Raskt.ingen lure gebyr. Noe dårlig dekning men jevnt over meget bra og god kundeservice om det skulle være noe.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Fikk veldig god support av kundehjelp. De var hyggelig og løsningsorienterte. Tusen takk!
Tusen takk for hyggelig omtale, Fazil! 😊 Så bra du fikk hjelpen du trengte når du snakket med oss! Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero har god service og hyggelige kunderådgivere.
Takk for fin omtale, Khan! 😊 Det er viktig at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Gode løsninger med gode brukergrensesnitt. Løsningsorienterte ansatte Har egentlig ikke hatt problemer med Phonero, og slik skal det jo være :)
Takk for hyggelig omtale, Chris! 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg ble fortalt at pakken min på 50gb skulle koste 300kr i mnd. Det gjør det ikke, den koster 400, fordi selger ikke nevnte at oppgitte pris var eks. mva. Åpenbart ikke greit. De er o
Hei! Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.