Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Avbestillingsgebyr på 3000,- som ikke er blitt opplyst om da selger overtalte meg til å bytte til Phonero over telefon.
Hei Robin. Vi beklager virkelig at du har hatt en negativ opplevelse. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så vi vil gjerne se nærmere på dette. Send oss en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så skal vi se på hva som har skjedd her. Hilsen Mads i Phonero.
Fikk god hjelp fra en god medhjelper hos dere var så elskverdig og hjelpsom. ❤️
Så fint å lese, Helge ! Tusen takk for hyggelig omtale 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.
Hyggelig kundeservice. Satte seg raskt inn i problemet med at jeg ikke kom på nett og ordnet ut på kort tid.
Så fint å høre at du fikk god hjelp, Kristoffer! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale! Hilsen Mads i Phonero.
Kjempe bra service!!! Stor hjelp og svart på alle spørsmålene mine!
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Wendy ! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Kjapp løsning på problemet jeg ringte om. Sletting av esim
Vi setter stor pris på omtalen din, Roar ! Tusen takk 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Ingen oppfølging ved overgang til Phonero, nummervisning virker ikke, tjenestene på din bedrift virker ikke, treig tilbakemelding fra support
Hei Torill ! Det var leit å høre, og vi vil gjerne løse opp i dette. Send en epost til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg. Hilsen Mads i Phonero.
Meget rask og gode svar på mine spørsmål og problemer. Topp service:)
Tusen takk for hyggelig omtale, Vidar! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.