Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjempe bra service!!! Stor hjelp og svart på alle spørsmålene mine!
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Wendy ! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Kjapp løsning på problemet jeg ringte om. Sletting av esim
Vi setter stor pris på omtalen din, Roar ! Tusen takk 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Ingen oppfølging ved overgang til Phonero, nummervisning virker ikke, tjenestene på din bedrift virker ikke, treig tilbakemelding fra support
Hei Torill ! Det var leit å høre, og vi vil gjerne løse opp i dette. Send en epost til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg. Hilsen Mads i Phonero.
Meget rask og gode svar på mine spørsmål og problemer. Topp service:)
Tusen takk for hyggelig omtale, Vidar! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Veldig god support, veldig hyggelig og hjelpsom medarbeider Dere har (Anonym).👍
Så fint å lese, Erik ! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.
Hadde behov for tvillingkort og (anonym) fikset dette på 0 time. Rask og effektiv service.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Svein! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Vi byttet desverre om konvoluttene med simkort ene. Markeringen på konvoluttene forvirret meg for jeg så bare på navnene ikkje telefonnr. Et råd til dere er å skrive nanet til simkort eieren på konvoluttene.
Vi setter pris på tilbakemeldingen og tar ditt innspill videre! 😊Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hilsen Mads i Phonero