Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fra dag 1 til avsluttet mobilabonnement så var det bare trøbbel med alt mulig, og de nektet å portere mobilnummeret når jeg sa opp abonnementet.
Etter at Phonero byttet nett fra Telenor til Telia, har jeg ikke lenger dekning på hytta.
Dårlig dekning! Mye tull med ip telefoni, overpris på data. Vi hadde Telenor på jobben tidligere, alltid fornøyd. Styr unna.
De påstår at tilbakemelding er gitt i saker som er registrert hos kundeservice. Selv om man som kunde sier at man ikke har fått tilbakemelding, så avfeier selskapet det. De kan således ikke gjøre rede for hvilken tilbakemelding som er gitt og hvordan den er gitt. Å hardnakket sette seg selv over kundene på denne måten oppleves ikke som særlig god kundeservice. Det bør selskapet også forstå da henvendelsen ikke har et økonomisk aspekt ved seg.
Har et abonnement på 10 GB, opplever at abonnementet samtidig har dårlig kvalitet. I mars gikk jeg 1 GB over, dvs brukte 11 GB. Ble tilleggsfakturert kr. 1.249 inkl. mva for den ene GB. Skal nå bryte abonnementet, dette tar de kr. 3.000,- eks. mva for. Du bør tenke deg veldig godt igjennom før du bestiller abonnement og er sikker på at du klarer å holde deg innenfor vurdert GB nivå.
Vi har halvert våre telefonkostnader (98 mobil++) og opplever veldig god kundeservice. Etter Phonero ble kjøpt opp av Telia mistet en lokasjon dekning, og Phonero har prøvd flere muligheter for å se om de kan hjelpe oss med dette. Da dette ikke løste seg ble vi fortalt at vi sto fritt til å tegne ny avtale med annen leverandør for disse numrene, uten bruddgebyr. Prisen er det ingen andre leverandører med Telenor dekning som har hatt kjangs til å matche.
Du blir strupet ut over den pakken du bestiller, lure selgere, Bindingstid med horribel oppsigelsespris, ekstremt frekke på kundeservice, mister telefonforbindelse titt og ofte (og jeg bor i OSLO). Jeg har aldri skrevet en sånn anmeldelse. Men for ditt eget beste: Styr unna!