Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De påstår at tilbakemelding er gitt i saker som er registrert hos kundeservice. Selv om man som kunde sier at man ikke har fått tilbakemelding, så avfeier selskapet det. De kan således ikke gjøre rede for hvilken tilbakemelding som er gitt og hvordan den er gitt. Å hardnakket sette seg selv over kundene på denne måten oppleves ikke som særlig god kundeservice. Det bør selskapet også forstå da henvendelsen ikke har et økonomisk aspekt ved seg.
Har et abonnement på 10 GB, opplever at abonnementet samtidig har dårlig kvalitet. I mars gikk jeg 1 GB over, dvs brukte 11 GB. Ble tilleggsfakturert kr. 1.249 inkl. mva for den ene GB. Skal nå bryte abonnementet, dette tar de kr. 3.000,- eks. mva for. Du bør tenke deg veldig godt igjennom før du bestiller abonnement og er sikker på at du klarer å holde deg innenfor vurdert GB nivå.
Vi har halvert våre telefonkostnader (98 mobil++) og opplever veldig god kundeservice. Etter Phonero ble kjøpt opp av Telia mistet en lokasjon dekning, og Phonero har prøvd flere muligheter for å se om de kan hjelpe oss med dette. Da dette ikke løste seg ble vi fortalt at vi sto fritt til å tegne ny avtale med annen leverandør for disse numrene, uten bruddgebyr. Prisen er det ingen andre leverandører med Telenor dekning som har hatt kjangs til å matche.
Du blir strupet ut over den pakken du bestiller, lure selgere, Bindingstid med horribel oppsigelsespris, ekstremt frekke på kundeservice, mister telefonforbindelse titt og ofte (og jeg bor i OSLO). Jeg har aldri skrevet en sånn anmeldelse. Men for ditt eget beste: Styr unna!
Phonero utnytter den længere kommunikasjonsvei mellom bestiller (arbeidsgiver) og bruker (ansatt). Der er fler fallgrupper her på grund af længere kommunikasjonsvei og Phoneros priser er ikke markedsdyktige. Samtidig har de få begrensninger for at lade kunden benytte sine kostbare tjeneste. Faldgruppe 1) bruker får regning betalt og har intet eller lite insitament for at sjekke priser for tjenester der går ut over abonnementet. 2) Bedriften betaler grunnpakken, men ansatt ser aldrig sin regning og må derfor gjøre en aktiv innsats for at "opdage" sit forbruk. Min personlige oplevelse: jeg har betalt flere penge på telefon "betalt" af min arbeidsgiver enn når jeg har betalt alt selv (min arbeidsgiver betalte abonnementspakke). Jeg ser derfor ingen grund til at benytte Phonero for bedrifter.
Vår bedrift hadde store problemer så lenge Phonero var i Telenor (de hadde som kjent ikke den prioritet og tjenestespekter som ekte Telenor abonnement hadde). Nå er det gått fra vondt til verre etter at de ble kjøpt av Telia, kapasiteten i nettet er ikke i nærheten av hva de nå behøver. Vi får stadig samtalebrudd. Skygg unna Phonero!
Har sagt opp Phonero, da det ikke var mulig å bruke tlf. på hytta. Bruddgebyr på kr. 3.000,- eks. er mottatt og avvist. Forstår jo også nå, hvorfor det ikke lenger er dekning. De har byttet fra Telenor til Telia, tidligere NetCom hadde heller ikke dekning her. Så forliksrådet neste.