Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vår bedrift har vært kunde hos Phonero i 4 år. Vi er veldig fornøyd med alt fra stabilitet, løsning, support og priser. Trenger vi hjelp blir vi alltid møtt av vennlige kundekontakter og det er aldri ventetid på telefonen. Kan ikke annet enn å anbefale Phonero til andre. Skulle vi ha noe å utsette så måtte det være at Telia-dekningen i enkelte nærliggende områder er en liten utfordring, men dette oppleves ikke som noe stort problem.
Hei Espen, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Så gøy å høre at du er fornøyd med oss. Mvh Katrine Phonero
Vi får alltid rask hjelp både ved henvendelser på epost og telefon.
Hei Kjell, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Dårlig dekning mange steder i landet. Hyggelige og behjelpelige på support/kundeservice, men overgangen fra Telenor til Phonero føles som litt kaotisk og tidkrevende.
Hei Ingrid, Takk for din tilbakemelding, så fint å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi beklager at overgangen fra Telenor ikke gikk slik som forventet. Det er viktig for oss at våre kunder har mobildekning. Jeg vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero
Rask respons på alle henvendelser. Lydhør på våre forslag til endringer i telefoni og bredbåndsløsninger. Trenger bedre kunnskap on S4B løsninger.
Hei Sigmund, Takk for hyggelig tilbakemelding. Når det gjelder S4B, vil vi gjerne hjelpe deg med dette. Send oss en mail på [email protected] så tar vi kontakt. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
Fordel at vi alltid får raskt svar på henvendelser og saker blir løst raskt. Det er noen utfordringer med mobildekning. Har bare gode erfaringer.
Hei Egil, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder du har utfordringer med dekningen, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår jeg på tråden. Mvh Mads Phonero
Vår kommune har hatt samarbeid med Phonero i flere år og er meget godt fornøyd. Vi får god informasjon, har tett samarbeid med kundebehandlere og rask levering av våre bestillinger. Vi føler oss veldig godt ivaretatt av Phonero.
Hei Kari, Godt å se at du er fornøyd med oss. Ha en fin dag! Mvh Mads Phonero
Phonero sitt kundesenter svarer alltid raskt og er min tidligere kontaktperson ledig, styres min samtale automatisk til denne personen. Den som svarer finner alltid raskt frem til tidligere dialoger som er ført i kundebildet og gir enten selv presis veiledning i dagens utfordring eller søker kunnskap raskt fra en kollega. Jeg blir ofte ringt fra konkurrenter som ønsker at jeg bytter teleoperatør, men pga den gode service jeg har fått siden første dag i Phonero (ca 5 år fra den gang det var Ventelo) sier jeg nei takk til bytte. Takk til alle på kundeservice; dere gjør en kjempe god jobb!!!
Hei Georg, Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til våre kundebehandlere! Mvh Mads Phonero