Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig dekning mange steder i landet. Hyggelige og behjelpelige på support/kundeservice, men overgangen fra Telenor til Phonero føles som litt kaotisk og tidkrevende.
Hei Ingrid, Takk for din tilbakemelding, så fint å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi beklager at overgangen fra Telenor ikke gikk slik som forventet. Det er viktig for oss at våre kunder har mobildekning. Jeg vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero
Rask respons på alle henvendelser. Lydhør på våre forslag til endringer i telefoni og bredbåndsløsninger. Trenger bedre kunnskap on S4B løsninger.
Hei Sigmund, Takk for hyggelig tilbakemelding. Når det gjelder S4B, vil vi gjerne hjelpe deg med dette. Send oss en mail på [email protected] så tar vi kontakt. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
Fordel at vi alltid får raskt svar på henvendelser og saker blir løst raskt. Det er noen utfordringer med mobildekning. Har bare gode erfaringer.
Hei Egil, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder du har utfordringer med dekningen, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår jeg på tråden. Mvh Mads Phonero
Vår kommune har hatt samarbeid med Phonero i flere år og er meget godt fornøyd. Vi får god informasjon, har tett samarbeid med kundebehandlere og rask levering av våre bestillinger. Vi føler oss veldig godt ivaretatt av Phonero.
Hei Kari, Godt å se at du er fornøyd med oss. Ha en fin dag! Mvh Mads Phonero
Phonero sitt kundesenter svarer alltid raskt og er min tidligere kontaktperson ledig, styres min samtale automatisk til denne personen. Den som svarer finner alltid raskt frem til tidligere dialoger som er ført i kundebildet og gir enten selv presis veiledning i dagens utfordring eller søker kunnskap raskt fra en kollega. Jeg blir ofte ringt fra konkurrenter som ønsker at jeg bytter teleoperatør, men pga den gode service jeg har fått siden første dag i Phonero (ca 5 år fra den gang det var Ventelo) sier jeg nei takk til bytte. Takk til alle på kundeservice; dere gjør en kjempe god jobb!!!
Hei Georg, Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til våre kundebehandlere! Mvh Mads Phonero
Gikk over fra Telia til Phonero som bedriftsløsning for flere år siden og vi har vært veldig fornøyd med det. Sentralbordløsningen er meget stabil og fleksibel, den har vært så godt som problemfri i motsetning til tidligere løsninger vi har brukt. De har selvbetjeningsløsninger med god oversikt og rapportering. Rask og effektiv respons på support, både på epost og telefon.
Hei Stian, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så gøy å høre at du er fornøyd med våre tjenester og kundeservice! Ha en fin dag! Mvh Mads Phonero
Vi har brukt Phonero i 4-5 år, og har i hele perioden vært veldig fornøyd. Vi byttet fra Telenor, og har både spart penger samt opplevd en mye bedre kundeservice. Servicen er rask og vennlig, og de har løst alt av utfordringer på en bra måte. De har også veldig gode webportaler som gjør at man kan gjøre litt administrasjon selv om ønskelig.
Hei Erlend, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice og våre portaler. Ha en fin dag! Mvh Mads Phonero