Phonero opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
En enkel løsning å håndtere og god service. Jeg hadde en teknisk utfordring i dag på sentralbordløsningen og det ble løst på direkten under kyndig veiledning
Hei Bengt, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å høre at du er fornøyd og at du fikk god hjelp fra våre kundebehandlere. Mvh Katrine Phonero
Dere er veldig gode på kundeservice. Jeg har alltid fått god hjelp.
Hei Hanne, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
I min erfaring har Phoneros supportteam vært opptatt av å gi oss den beste mulig kundebehandling, og satt oss over til beste ansatt for oppgaven når vi har trengt hjelp med ulike ting.
Hei Petter, Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og våre kundebehandlere. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Punktlig Rimelig Litt dårligere dekning etter at dere ble en del av Telia
Hei Line, Takk for fin tilbakemelding! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Send oss en mail på [email protected], ta med telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero
Vi har vært kunde hos Phonero i flere år og er svært fornøyde. Vi benytter blant annet bedriftsnett på vårt Kundesenter, som gir oss en oversiktlig løsning som er enkel å administrere. Om vi lurer på noe har vi en dedikert kontaktperson som alltid er tilgjengelig. Strålende fornøyd 👍
Fikk hjelp med en gang da jeg hadde glemt pin-koden min og måtte ha ny.
Hei Berit, Takk for hyggelig tilbakemelding. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
Vi er veldig fornøyd med Phonero. Alltid hyggelig kundestøtte og de ordner alt raskt. Aldri hatt noe problemer :-) Lett å bruke.