Phonero opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vi er veldig fornøyd med Phonero. Alltid hyggelig kundestøtte og de ordner alt raskt. Aldri hatt noe problemer :-) Lett å bruke.
For oss fungerer Phonero greit. Produktet har blitt dårligere etter at dere gikk over i Telianettet. Som ansvarlig får jeg flere meldinger om brudd i samtaler og dårlig kvalitet enn det jeg fikk tidligere. Kundeservicen er meget bra.
Hei Morten, Takk for din tilbakemelding! Det er viktig for oss at våre kunder har god forbindelse. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar jeg kontakt. Ellers er det godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Byttet fra et annet selskap til phonero. Rask og veldig god service. De ordner alt, så overgangen har gått knirkefritt.
Hei Baard, Takk for fin tilbakemelding. Dette skal jeg bringe videre til riktig avdeling. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
Vi har god erfaring med Phonero og support fra kundeservice. Vi anbefaler Phonero.
Heisann! Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
Vi har hatt et problemfritt og god samarbeid med Phonero i 4 år. Overgangen fra Telenors nett til Telias har vært helt problemfritt. God kundeservice og veldig fordelaktige priser.
Hei Terje, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med oss! Mvh Mads Phonero
Kundeservice fungerer meget bra hos Phonero. Her er det ikke mye å utsette.
Veldig dårlig dekning på gitte områder på Sørlandet. Samme gjelder for Stryn og Haukeli. Vi er avhengig av å ha god dekning der vi jobber. Vi er ofte på steder hvor det ikke er fremkommelig med andre transportmidler enn helikopter. Vi opplever at dekningen vi har gjennom Phonero er mye dårligere enn hos tidligere leverandør
Hei Nina, Takk for tilbakemeldingen din. Vi jobber hele tiden med å bli bedre. 4G-nettet oppgraderes kontinuerlig for å sikre god samtalekvalitet og forhindre brudd på samtaler. Vi vil gjerne undersøke om det er planlagt oppgradering/utbygging som vil bedre dekningen i de områdene du nevner. Ta gjerne kontakt med meg på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero