Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Følte jeg ble 100% tatt seriøs og de fant løsningen på en meget smidig og kundevennlig måte Mvh Ole
Tusen takk for en kjempe fin omtale! Det er så viktig for oss at du føler deg 100% viktig når du kontakter oss! Vi skal sørge for at du har den opplevelsen er der alltid 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Jeg hadde behov for to SIM-kort i telefonen og fikk vite av en venn at det komme ordnes ved hjelp av eSIM. Jeg ringte Phonero og fikk kontakt etter bare et par minutter. En hyggelig kundeveileder fortalte hvordan tjenesten virket, og hva jeg måtte gjøre. I det jeg la på kom lenke med automatisk oppsett og kort etter var eSIM aktivert.
Det var skikkelig hyggelig å lese, Kurt! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Veldig hyggelig kundestøtte som raskt sørger for at overføring av tlf nr og abonnement ble gjort på en smidig måte.
Tusen takk for fin omtale 😊 Det var skikkelig hyggelig å lese, Jens! Hilsen Dina i Phonero.
Siden vi opprettet vår abo. hos Phonero ( vi har vært kund hos dem i over 1 år nå) kan vi bare si spott on - meget fornøyd, kundeservice er meget vennlig og prøver alltid hjelpe deg for å få løst problemet. Det er viktig å huske de gjør så godt dem kan , går det ikke da går det ikke. I alt i alt anbefaler vi Phonero på det sterkeste å bruke dem som leverandør. Det som kan bli bedre er abo..å se mer inn i fremtiden...jeg ga noen tips hvordan det kan gjøres som vil gi hele bedriften et løft inn i privat markedet og bedriftsmarkedet hovedsaklig bedrift. Anbefales...
Heisann Polar! Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss! Tilbakemeldinger som dine gjør at vi alltid blir bedre. At vi er gode til å lytte i alle ledd, fra kundeservice til ønsker på tjenestene vi tilbyr gjør oss bare bedre. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Christer, Phonero
Regningen fra telefonselskapene jeg har brukt gjennom tiden har alltid variert på en stor skala. Hos dere varierer prisen ikke, alltid det samme beløpet.
Hei, Greta. Tusen takk for din tilbakemelding! Forutsigbarhet er veldig viktig, noe vi jobber veldig for. Portalen Din Bedrift lar deg se utvikling for hele bedriften og viser hvordan kostnadsutviklingen har vært. Har du kostnadsdeling hvor bedriften dekker noe og ansatt skal dekke resten? Da kan du også se utvikling, men holde kostnadene likt for bedriften til en hver tid. Slik løsning gjør at ansatte får økt frihet i å velge datapakker de selv vil, men bedriften betaler kun det faste beløpet, og med det holder kostnadene nede. Vi setter veldig pris på din tilbakemelding og er her hvis du skulle ha behov for hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Har ikke hatt noe problem med nedetid eller dårlig dekning
Hei, Anne. Tusen takk for din tilbakemelding! God dekning er svært viktig. Derfor er vi stolte av at 2 av 3 nordmenn allerede har tilgang til 5G fra Telia. Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
Til å stole på Leverer produkt som avtalt. God mobildekning. Grei pris.
Tusen takk for en veldig fin omtale, Arve! Vi skal gjøre alt vi kan for at det fortsetter sånn 😊 Hilsen Dina i Phonero.