Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg ba kundeservice om å inkludere noe som var glemt i kontrakten og ble umiddelbart støttet. Jeg er veldig fornøyd!
Så fint å høre at det ordnet seg! Takk for at du deler din erfaring med oss, Alex! 😊 Mvh Mads Phonero
Fått flere inkassoer pga at en plutselig slutter å få avtalegiroer. Får til tider 2 regninger på samme måned.
Hei, Kjetil og takk for din tilbakemelding. Slik skal det selvfølgelig ikke være og vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected] Husk å legge med fullt navn og telefonnummer. Mvh Mads Phonero
Meget god service med oppstått problem som de løste utmerket!
Vi setter stor pris på omtalen din, Eirik! Tusen takk 😊 Hilsen Mads, Phonero
Veldig fornøyd, god og rask hjelp fra kundeservice, og gode priser.
Tusen takk for hyggelig omtale, Kristian! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads, Phonero
Kort ventetid på support. God hjelp på problemet som vi trengte løsning på
Så fint å lese, Vidar ! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads, Phonero
God dekning og god mobldata. Det er bra fordi øverforer mobil data til neste måned.
Tusen takk for hyggelig omtale, Eagan! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads, Phonero
Super hyggelig, tålmodig og flink som reddet påsken min
Så fint å høre at det ordnet seg! Takk for at du deler din erfaring med oss, Helle ! 😊 Hilsen Mads, Phonero