Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk utrulig god hjelp fra en meget hyggelig mann på kundeservice. Godt med erfarne folk når man selv er helt " blank" :-)
Hei Gunn, Takk for hyggelig tilbakemelding. Godt å se ting løste seg :) Mvh Mads Phonero
Godt system for oss som trenger et felles sentralbord. Direkte kobling til telefonregister, slik at vi får opp navnet på innringer. Grei, enkel og effektiv løsning. Kunne gjerne hatt en markering i forbindelse med innringer, slik at vi visste om vedkommende ringer sentralbord eller direkte.
Hei Tom, Takk for hyggelig tilbakemelding. Om vi aktiverer en suffix i deres løsning vil du kunne se om samtalene kommer via sentralbord eller ikke. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret ditt, så kan vi fikse dette. Mvh Mads Phonero
Veldig fornøyd med Phonero, har vært kunde i mange år gjennom egen bedrift og bedrift jeg er ansatt i. Overlegen på pris og service. Eneste negative jeg har å si er at de var fryktelig treige med å få på plass e-sim, rett rundt hjørnet ble fort 1 år men heldigvis på plass nå.
Hei Kim, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Datakontrollen for utland klarte ikke å stoppe tidsnok, og måtte betale kr 47000 pr megabyte i Kosovo.... dette var tyve ganger prisen av hva som er standard for nye kunder. Support kunne ikke hjelpe oss.
Hei Per, Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected] , husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Veldig hjelpsom og god kundeservice. Tilbyr nye gratis tjenester uten at man spør👍
Hei, Så fint å se at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Veldig fornøyd med bedriftsløsningen med ip/mobil.
Hei Dag, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
De har vært veldig behjelpelige når jeg har henvendt meg til de. Kjapt svar og har alltid kunnet hjelpe.
Hei Kari, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Mads Phonero