Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God respons på forespørsel etter stengetid, ok dekning til nå og imøtekommende løsning på problem. Bør legges inn fleksibilitet ved overskridelse av mobildata ved manglende påfylling.
Hei Per. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss! Mvh Mads, Phonero
Hei: kundebehandler ga meg en kjempe service...!! Jeg var i går ute på en byggeplass midt oppe i en tunnel og hun løste mitt problem veldig hurtg. Dvs., å oppgradere mitt abonnement til 10 MB. Sånne serviceinnstilte jenter, vokser ikke på trær---- Phonero: Ta godt vare på henne...!!! Med vennlig hilsen Luis A. C.
Hei Luis. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret :-) Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Hilsen Mads, Phonero
Vi i KBK kunne ikke vært mer fornøyd med vår bedriftsløsning gjennom Phonero. Her kan vi ha full kontroll på alle som ringer inn og styre de effektivt til riktig person. Vi gir Phonero topp score! Mvh Thomas
Hei Thomas. Varmer veldig å lese din tilbakemelding, tusen takk! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Ha en flott dag videre Hilsen Mads, Phonero
Fin gjennomgang for å ordne det jeg lurte på. Hadde teknisk spørsmål.
Hei Carl. Gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp også i fremtiden :) Hilsen Mads, Phonero
Bra support på telefonen. Hadde glemt sikkert kode
Hei Olav. Så godt å se at du er fornøyd med hjelpen du fikk! Vi setter pris på tilbakemeldingen :) Hilsen Mads, Phonero
Kort ventetid på telefon, hyggelige, veldig hjelpsomme og flinke! Svarer raskt på mail også.
Hei Guro. Så gøy å se at du er fornøyd med oss! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Meget rask respons mht. f.eks. reaktivering av (feil)slettede tlf. nummer.
Hei Tom. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Dette skal jeg viderebringe til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden :-) Hilsen Mads, Phonero