Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bedriften vår var kunde der for inntil 7-8 år siden og vi byttet selskap. Til tross for at min privatnummer er reservert mot selgere, så fortsette de ennå å ringe meg. Skal de ringe, finnes det en jobbtelefon... Gudene vet hvor mange selgere jeg har spurt om de kan fjerne meg ("jada, selvsagt..." sier dem, men intet skjer)
Hei Øyvind! Det er kjedelig å bli ringt av telefonselgere når man ikke ønsker det - det vet jeg alt om selv 😊 Hvis du sender meg en e-post til [email protected] med ditt organisasjonsnummer og firmanavn så skal jeg ordne det for deg! Hilsen Dina i Phonero 😊
Jeg har ikke hatt noen tekniske problemer eller plagsomme opplevelser.
Tusen takk for en knall fin omtale, Per! Vi skal gjøre alt vi kan for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Dina i Phonero 😊
For vårt bruk, riktige tjenester til god pris. God service og proff hjemmeside!
Tusen takk for en kjempe fin omtale, Per! Vi blir veldig glad av å høre at du er fornøyd med oss😊 Hilsen Dina i Phonero 😊
Imøtekommende og god kundebehandling. Svar og god løsning på spørsmål ang. endring i abonnement.
Hei Vidar. Godt å se at du er fornøyd :-) Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Hilsen Mads, Phonero
God kommunikasjon og oppfølging frem til overføring. Selve overføringen gikk også smertefritt.
Hei Magnar. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din :-) Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Hilsen Mads, Phonero
Hadde spørsmål angående faktura. Hyggelig og god hjelp fra kundeservice.
Hei Ann. Tusen takk for hyggelig omtale :-) Vi er her hvis du skulle trenge hjelp også i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero
Vi bestilte Phonero etter å ha gjort det vi trodde var en god jobb med å sammenligne tilbud fra flere leverandører. Phonero skulle være et trygt valg (jeg trodde vi ble Teliakunde så selger var noe misvisende). SIM kort dukket ikke opp da porteringsdato nærmet seg. Av frykt for å bli uten telefon i hele firmaet tok vi kontakt gjentatte ganger på mail og telefon uten å få svar/nødvendig avklaring om hva som foregikk og når portering faktisk var tenkt. Vi måtte derfor avlyse portering som var planlagt 01.10.22 . Datoen var opprinnelig satt etter anbefaling fra selger/Phonero. I over 20 dager ventet vi på tilbakemelding som kom i går på epost: Synd dere ikke vil bli kunde likevel, her er et avbruddsgebyr på 3000kr per abonnement. Denne spekulative formen for å drive forretning er ikke noe vi aksepterer og vi vil kjøre sak så langt det er nødvendig. Vi ble også lovd 9000 kroner å bruke på kjøp av nye telefoner, dette greide de heller ikke å stå for selv om vi fik skriftlig bekreftelse på det tilbudet før kontraktsinngåelsen. Som kunde blir du ikke hørt så lenge de mener de har rett, jeg ble blankt avvist av en Senior Special Advisor som mente jeg var frekk så da kunne han være frekk tilbake. Hold kommunikasjonen med de skriftlig for deres muntlige forpliktelser er ikke verdt noe som helst. Styr unna Phonero med mindre du vil bruke tid og penger på å krangle med din telefonoperatør.
Hei Bård. Dette hørtes ikke bra ut. Uten å kjenne saken din i detalj håper jeg du kan ta kontakt på [email protected] så kan vi se nærmere på saken. Hører fra deg. Hilsen Mads, Phonero