Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God god info. Oppklarende i forhold til abonnementet
Vi setter stor pris på omtalen din, Knut! Tusen takk 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Veldig god hjelp fra (anonym) på support! Stømmen var gått og jeg hadde ikke simkortkode.
Så fint å høre at det ordnet seg! Takk for at du deler din erfaring med oss, Per! 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero tilbyr Innovative løsninger til riktig pris
Så fint å lese, Stian! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.
Jeg hadde et spørsmål, ang noe jeg hadde betalt for, men ikke benyttet. Dette ble sjekket, og beløpet retunert. God service og hyggelig tone.😊
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Hilde ! Hilsen Mads i Phonero.
Slapp å betale brudd gebyr på ett nr som ikke blir brukt
Tusen takk for hyggelig omtale, Chris ! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
God kundeservice. Får hjelp når man spør. Veldig service innstilt
Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, Katharina! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Svært bra kundeoppfølgning. Etter å ha vært i kontakt med kundeservice på flerre steder. Problemet ble løst og nøstet opp og ble forklart på en tydelig måte. Trenger flere av sånne kundeveiledere👍
Veldig gøy å lese, Gry! 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.