Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk god og rask hjelp når jeg stod fast med PUK-kode
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Brita! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Rask til å svare på telefon. God hjelp og blid på telefon.
Så fint å lese, Monica ! 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.
Lett å komme i kontakt med. Hyggelig og hjelpsomme
Tusen takk for hyggelig omtale, Stig ! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Det er alltid veldig god kundeservice hos Phonero.
Tusen takk for hyggelig omtale, Annelinda! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Jeg byttet fra Telenor for 1-2 år siden, men med skespsis fordi vi har vært uheldige tidligere med bytte grunnet billigere (og falske løfter), men min erfaring er at Phonero fremstår som solide både på service og teknisk stabilitet i både inn- og utland. Ett lite trekk skal de ha for at de ikke automatisk følger opp kundene når markedet går ned i pris på sammenlignbare tjenester. Men igjen sagt så er det forståelig sett i en forretningssammenheng. Men også forbruker må følge med i timen, så ansvaret burde være delt på begge parter mener jeg.
Så gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice, Janeric! 😊 Vi jobber hele tiden for å bli bedre og takker så mye for ditt innspill. Hilsen Mads i Phonero.
Er veldig fornøyd. Har et sim kort som jeg har på hytten som fungerer fint. Har nå spurt om et ekstra sim kort som jeg kommer til å bruke hjemme til tv titting. Prisen på abomange er komfortabel med 1000 gigabite😊😊
Så hyggelig å lese, Laila! 😊 Tusen takk for at deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.
God kundeservice, får rask problemløsning og hjelp når nødvendig, setter også pris på vennligheten ein møter når tar kontakt. Synest også appen er informativ og enkel å forholde seg til.
Tusen takk for hyggelig omtale, Svein ! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.