Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg byttet fra Telenor for 1-2 år siden, men med skespsis fordi vi har vært uheldige tidligere med bytte grunnet billigere (og falske løfter), men min erfaring er at Phonero fremstår som solide både på service og teknisk stabilitet i både inn- og utland. Ett lite trekk skal de ha for at de ikke automatisk følger opp kundene når markedet går ned i pris på sammenlignbare tjenester. Men igjen sagt så er det forståelig sett i en forretningssammenheng. Men også forbruker må følge med i timen, så ansvaret burde være delt på begge parter mener jeg.
Så gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice, Janeric! 😊 Vi jobber hele tiden for å bli bedre og takker så mye for ditt innspill. Hilsen Mads i Phonero.
Er veldig fornøyd. Har et sim kort som jeg har på hytten som fungerer fint. Har nå spurt om et ekstra sim kort som jeg kommer til å bruke hjemme til tv titting. Prisen på abomange er komfortabel med 1000 gigabite😊😊
Så hyggelig å lese, Laila! 😊 Tusen takk for at deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.
God kundeservice, får rask problemløsning og hjelp når nødvendig, setter også pris på vennligheten ein møter når tar kontakt. Synest også appen er informativ og enkel å forholde seg til.
Tusen takk for hyggelig omtale, Svein ! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Hadde mistet tlf i gjødsel kommen så den var tapt for å si det sånn, fikk kjempe god hjelp til å komme fort på nett igjen med nytt digitalt sim kort. Helt genialt og hun som hjalp oss var hyggelig rolig og kunnskapsrik. 10 av 10 fra oss !!
Så fint å lese at du har fått god hjelp, Lena! 😊 Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Har hatt issues med tvilling e-sim til klokka. Måtte resette klokka for å få det til å fungere. Etterpå hadde jeg issues med at klokka blir spammet med gamle varsler innimellom. Tror det skal være løst nå. På Bedriftsnett løsningen får jeg beskjed om at det ikke er softphone support og den kommer bare tilbake hver gang jeg trykker retry, så nå trykker jeg bare close på den. Får god hjelp når jeg ringer.
Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Godt å se at du er fornøyd! 😊 Vi vil gjerne se nærmere på dette med softphone, send oss en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så skal vi se på hva som har skjedd her. Hilsen Mads i Phonero.
Veldig bra kompani bra pris bra internett god service.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Aurelijus! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Etter nye om og men fikk jeg endelig en kundebehandler som tok grep i saken. Ble løst på 5 min sammenlignet med flere års irritasjon å ikke ha mobilnett
Takk for tilbakemelding, Aleksander ! Så fint å høre at det ordnet seg til slutt og at du sitter igjen med et godt inntrykk! 😊 Det setter vi pris på. Hilsen Mads i Phonero.