Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De opererer med 27mnd bindingstid da du egentlig har inngått 24mnd bindingstid. Dette er for dårlig da de fleste har 1 måned oppsigelsestid så har phonero 3 måneder pluss de 24mnd med binding. Dette er jeg ikke tilfreds med.
Hei! Så leit å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Om du sender en e-post til [email protected] med mobilnummer og fullt navn, så skal jeg få en av mine dyktige kollegaer til å undersøke saken og ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
Fikk nettopp melding fra Phonero om at de skal ha 3000kr på abo i avbrudd gebyr . Dette synes jeg er helt uhørt behandling av en trofast kunde, og mulig vi tilogmed kunne valgt phonero igjen- men dette setter jo helt klart stopp for det for alltid . Utrolig useriøst måte å tyne ut det siste av gode kunder. Har dere ikke bedre måte å tjene penger på enn dette så fortjener dere ikke heller kunder. Virkelig skuffende og useriøst
Hei Kenneth! Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Bare lureri. Løgn og misvisende henvendelser pr telefon. Det er en skam at det er lov å holde på med dette enda. Skylder på selgere og vrir seg unna. Styr unna phonero!
Hei Thomas! Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Mest upålitelige selskap noensinne. Selgeren sa at han ringte fra Telia. overbevist meg å starte en abonnement med porteringsdato på første dag på følgende måned. da jeg oppdaget at abonamenten var det var faktisk hos Phonero så ga jeg beskjed at jeg angre og ville ikke starte en abonament hos Phonero eller portere nummerene mine til Phonoero. altså jeg ga beskjed om dette tre uker før porterings dato og derfor hadde ikke brukt phoneros sitt tjenester/produkter enda. Dei sa at det var likavel 3000NOK bruddgebyr. Tyveri og svindel! Jeg forklarte saken til en på kunde"support" men dei brydde ikke seg om det. sa bare at jeg måtte betale 3000nok allikavel til tross for at dei hadde ikke tapt en krone. Dei sendt ikke faktura en gang men nå har jeg fått en e-post ang purring for ubetalt faktura til 7500nok!!! men selvfølgelig har dei ikke sendt fakturaen ilag med eposten så går det ikke ann å betale det heller. useriøst svindel!
Hei James! Det er leit å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos oss. Om du sender en e-post til [email protected] med mobilnummer og fullt navn, så skal jeg få en av mine dyktige kollegaer til å undersøke saken og ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero
Personlig svar som utkonkurrerte chat-roboten. Samt en hyggelig utveksling av meninger.
Tusen takk for hyggelig omtale, Kjell! 😊 Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din. Hilsen Cecilie i Phonero.
Svindel og bedrageri bedrift. De bare lurer folk grovt svindel. De leverer varer til folk med dobbelt regning. De har dårlig dekning og noen steder ingen dekning. Vi har blitt lurt hos phonero. Og nå har vi en bindingstid som vi vet ikke hva som skal gjøres med denne. Samtidig fikk vi en telefon til dobbelt pris. Merkelig
Hei Laila! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Tok kontakt for å få hjelp både på bedriftsnett og din bedrift. Vedkommende kundebehandler skjønte fort problemstillingen og foreslo løsning som fungerte. Takk til Phonero som evner å ansette personer på kundebehandling som er kompetente og kunnskapsrike og har et stort hjerte for kundebehandling. Vedkommende bør klones eller få ansvaret for kundebehandling. Bravo!
Så hyggelig å lese omtalen din, Fritjof! 😊 Vedkommende vil nok sette pris på tilbakemeldingen din, og vi takker så mye for at du tok deg tid til å dele din erfaring. Hilsen Cecilie i Phonero.