Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Eg opplever å få gode svar og grei kundebehandling. Dei er saklege, og gjer det som trengs, utan å vere masete. Overgangen frå Phonero til Telio var problemfri.
Hei Iver, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Har flere ganger hatt spørsmål om telefonbruk og fakturering. Opplever høflighet og meget rask tilbakemelding.
Hei Bjørn, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Phonero oppleves som et rimelig alternativ med en effektiv og brukervennlig organisasjon.
Hei Ivar, Takk for hyggelig tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Raks respons, hyggelig medarbeider og rask løsing av innmeldt sak.
Hei Tonje, Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Jeg har vært en fornøyd bedriftskunde med pris og service. Jeg regner med å bli like godt fornøyd som privatkunder.
Hei Turid, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
Fungerer som forventet, men har ikke tjenester på nett som konkurrenter har - som f.eks. nettside for å sende og motta sms kostnadsfritt.
Hei Henrik, Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker gjerne innspill fra deg vedr. disse tjenestene. Ta gjerne kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Har benyttet Phonero som vår telefonileverandør både på IP og mobiltelefoni med sentralbordløsning for ca. 45 ansatte i flere år nå. Godt fornøyd med tjenester og kundesupport.
Hei Morten, Godt å se at du fornøyd med oss og vår kundeservice. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero