Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raks respons, hyggelig medarbeider og rask løsing av innmeldt sak.
Hei Tonje, Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Jeg har vært en fornøyd bedriftskunde med pris og service. Jeg regner med å bli like godt fornøyd som privatkunder.
Hei Turid, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
Fungerer som forventet, men har ikke tjenester på nett som konkurrenter har - som f.eks. nettside for å sende og motta sms kostnadsfritt.
Hei Henrik, Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker gjerne innspill fra deg vedr. disse tjenestene. Ta gjerne kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Har benyttet Phonero som vår telefonileverandør både på IP og mobiltelefoni med sentralbordløsning for ca. 45 ansatte i flere år nå. Godt fornøyd med tjenester og kundesupport.
Hei Morten, Godt å se at du fornøyd med oss og vår kundeservice. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Hyggelig selger, gode priser og det virker som det er ett firma som har kontroll
Hei Peder, Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
Kundeservicen er bra, men jeg har problemer med dekningen. Detter ut og må gå ut av bygninger/kontoret å stå helt ute for å høre samtalene.
Hei Nina, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero
Vi har opplevd mye surr knyttet til opplysningstjenestene, der jeg hadde ønsket med en kundekontakt som var på saken til den ble ordnet. Det vi opplevde var å stadig gi beskjed, få tilbakemelding om at "nå blir det ordnet", men så sjekke igjen senere for å finne ut at det fortsatt var feil. Dette kunne ha vært løst med én hovedkontakt for oss, som dermed ville kontrollert om det faktisk var ordnet før saken ble lukket fra kundesupport. Jeg opplevde også surr på ferie i USA, mtp. datapakke. Fikk misvisende info om pris underveis, så jeg trodde datapakken var tom og bestilte en ekstra. Jeg er fornøyd ellers.
Hei Maria, Takk for din tilbakemelding. Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Slik skal det ikke være. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected] dersom du vil vi skal ringe deg. Husk å legge med fullt navn og telefonnummer. Mvh Katrine Phonero