Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har fått hjelp til alt jeg har hatt behov for så langt, så jeg er fornøyd.
Hei Tore, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Faglig sterk kompetanse hos kundeservicemedarbeider, god forståelse av problem og tilsvarende rask håndtering av løsning.
Hei, Catharina Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Phonero har meget god kundeservice og kort responstid.
Hei, Ellen Så fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Fikk hjelp til alle tekniske spørsmål omgående. Veldig hyggelig chat-vert
Hei, Rolf Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Phonero har elendig kundeoppfølging og lurer deg til å betale mer enn du må. Styr unna!
Hei, Richard Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Jeg vil gjerne se nærmere på saken, send meg gjerne en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Vi porterte 500 abonnement til Phonero på nyåret, og vi er ekstremt fornøyd. Sentralbordet er bra, mobilen er bra, dekningen er bra de aller fleste steder og kundeservicen er helt rå. Vi hadde Telenor før, angrer ikke et sekund på at vi bytta. Vi sparer også godt over 1 million i året på telefoni nå.
Hei, Henriette Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din, godt å se at dere er fornøyd! Ha en fin dag! Mvh Mads Phonero
Phonero leverer god kundeservice og priser, men dekningen er håpløs (Telia)
Hei, Håkon Takk for din tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd med priser og kundeservice. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder du opplever problemer med dekningen, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero