Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi porterte 500 abonnement til Phonero på nyåret, og vi er ekstremt fornøyd. Sentralbordet er bra, mobilen er bra, dekningen er bra de aller fleste steder og kundeservicen er helt rå. Vi hadde Telenor før, angrer ikke et sekund på at vi bytta. Vi sparer også godt over 1 million i året på telefoni nå.
Hei, Henriette Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din, godt å se at dere er fornøyd! Ha en fin dag! Mvh Mads Phonero
Phonero leverer god kundeservice og priser, men dekningen er håpløs (Telia)
Hei, Håkon Takk for din tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd med priser og kundeservice. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder du opplever problemer med dekningen, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Det er ingenting å klage på når det kommer til phonero som kundebehandler eller å få tilgang til egen informasjon igjennom deres systemer. men Jeg synes det er utrolig skuffende at alle leverandører har gått bort fra fri trafikk. Det er helt latterlig at jeg må betale en måneds-leie for å utvide abonnementet med 5GB ekstra data. Og dette gjør de etter norges radio går over til DAB? Og disse selskapene som har alternativet "fri data! (men betal hvor hver gb), enda værre.. Ende opp med å betale skjorten fordi du ikke har mulighet til å knytte deg til fast bredbånd.. for noe tull! Vi lever i en tidsalder hvor internett er en av våre største informasjonskilder, vi burde være på vei inn i en tidsalder med gratis internett! Spør du meg, er disse selskapene på lik linje med de som pumper opp vannkildene og selger det for profitt til de fattige. Vi kan ikke leve med de, men vi klarer oss ikke uten de.. iallefall enn så lenge..
Hei, Per Takk for din tilbakemelding. Vi tilbyr datapakker opp til 60 GB per måned, og en oppgradering av månedspakka kan være mer lønnsomt enn å kjøpe ekstra data måned for måned. Send meg gjerne nummeret ditt via en mail til [email protected] så slår vi på tråden og hjelper til med å velge riktig månedspakke for ditt bruk. Ha en fin dag! Mvh Mads Phonero
Billig og bra, dekning nesten over alt. I alle de årene kjøkkenhjørnet AS har brukt phonero så kan jeg nesten ikke huske at den har vært nede.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Jeg ringte inn vedrørende en faktura spørsmål. Effektivt svar med konkret spesifikasjon. Ringte inn og fikk svar etter 3 sekund, det er imponerende!
Hei Ida, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Mvh Mads Phonero
De er ikke de største, de er ikke de beste og de er ikke de dyreste. Det har en veldig bra sentralbordløsning. Man får hva man betaler for.
Hei Paul, Takk for din tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd med vår sentralbordløsning. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] om du har innspill til forbedringer. Mvh Mads Phonero
Raske tilbakemeldinger Viser forståelse for kundens situasjonen.
Hei Houda, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero