Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra grafisk oppsett på telefonsystem. Sett over funksjonen kunne vært bedre.
Hei Thomas. Tusen takk for hyggelig omtale! Ønsker gjerne å høre dine innspill til hva slags forbedringer du har behov for i forhold til "sett over". Send oss gjerne en epost til [email protected], så kan vi melde det videre som ønsker internt. Hilsen Mads, Phonero
Billig, enkelt og hyggelig selskap. Gode løsninger for kjøp i nettbutikken..
Hei Espen. Takk for hyggelig tilbakemelding Vi er stolte EPSI vinnere av beste kundesenter i bedriftsmarkedet og tilbakemeldingen din motiverer oss til å fortsette forbedringen! Hilsen Mads, Phonero
Phonero er et godt og rimelig alternativ med hyggelig og imøtekommende medarbeidere.
Hei Jan. Godt å se at du er fornøyd! Vi setter pris på tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero
Får raskt hjelp ved problemer, og det er viktig i en hektisk hverdag
Hei Wenche. Tusen takk for en din tilbakemelding. Denne tar videreformidler jeg til kundesenteret. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Den beste er, minst mulig ventetid mår jeg ringer Phonero - for hva som helst.Og tid er mest verdifull ting idag 👌👌👌
Hei Muhammad. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen :-) Hilsen Mads, Phonero
Har hatt en del operatører, men Phonero er desidert det hyggeligste bekjentskapet, det bare funker! Porteringen, oversiktligheten, minimalt med tidkrevende/frustrerende plunder og heft. :-)
Hei Jo. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din :-) Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Ha en fin dag. Hilsen Mads, Phonero
Alltid hyggelig. Viktigste av alt er en hyggelig og fleksibel kundekontakt!
Hei John. Tusen takk for din tilbakemelding, jeg bringer dette videre til kundesenteret. Vi er her om du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero