Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig bra service av operatøren han løste de tekniske itfordringene
Så fint å lese, Helge ! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.
Flott kunde behandling. Raskt svar. Dekning må bli bedre.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Dhayalan !😊 Det er viktig for oss at våre kunder har god dekning, så vi vil gjerne undersøke hvilke områder du opplever utfordringer, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Hilsen Mads i Phonero.
Veldig hyggelig dame som ordnet opp i problemet vi hadde her i Spania🇪🇸 Tusen takk🙏😊
Så fint å høre at det ordnet seg! Takk for at du deler din erfaring med oss, Arna ! 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Kjapt svar og hyggelig hjelp. Enda en god grunn til å ikke bruke Telenor
Vi setter stor pris på omtalen din, Kaare! Tusen takk 😊 Hilsen Mads i Phonero.
God og effektiv hjelp av kundebehandler. Løste problemet på en smidig måte
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Elisabeth ! Hilsen Mads i Phonero.
Jeg har fått en utmerket service helt fra første kontakt. Det er forklart med dyktighet og på en måte så man ikke kan misforstå og service man ikke får ofte i disse dager. Anbefales på det sterkeste
Tusen takk for fin tilbakemelding, Kenneth ! 🙂 Veldig gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Hilsen Mads i Phonero.
Delvis veldig dårlig dekkning og brudd på bredband og telefonsammentaler
Takk for hyggelig tilbakemelding angående din opplevelse med kundeservice, Michael! Det er viktig for oss at våre kunder har god dekning, så vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Hilsen Mads i Phonero.