Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God og effektiv hjelp av kundebehandler. Løste problemet på en smidig måte
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Elisabeth ! Hilsen Mads i Phonero.
Jeg har fått en utmerket service helt fra første kontakt. Det er forklart med dyktighet og på en måte så man ikke kan misforstå og service man ikke får ofte i disse dager. Anbefales på det sterkeste
Tusen takk for fin tilbakemelding, Kenneth ! 🙂 Veldig gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Hilsen Mads i Phonero.
Delvis veldig dårlig dekkning og brudd på bredband og telefonsammentaler
Takk for hyggelig tilbakemelding angående din opplevelse med kundeservice, Michael! Det er viktig for oss at våre kunder har god dekning, så vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Hilsen Mads i Phonero.
Rask og god service som forstod mitt ønske, og fikk gjennomført det jeg ønsket
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Henrik! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Fikk strålende hjelp til alt. Veldig hyggelig, (Anonym)
Tusen takk for hyggelig omtale, Liv! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Fin service og greie priser. Jeg er dessuten fornøyd med at Phonero betaler for faktura fra tidligere leverandør
Så hyggelig å lese, Jan ! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Vi er for det mest svært godt fornøyd. Dekningen har av og til hikket grundig, men det er Telias dekning. Problemer og spørsmål har blitt håndtert raskt og vennlig.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Elisabeth! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.