Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har fått ny iPhon 14. Jeg gjorde en feil ved å konfigurere eSIM kort. Måtte ringe fra min pc til 04500 for å få hjelp. Hyggelig prat og rask hjelp fra brukerstøtte😊👍
Så fint å høre at du fikk rask hjelp og løste problemet! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Branka! Hilsen Cecilie i Phonero.
Trivelig kvinnelig kundebehandler og fikk raskt hjelp.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Elisabeth! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Har god erfaring og opplevelse med Phonero! Kundeservice har ikke like kort ventetid som de reklamerer med, men det er helt normale tilstander der. Utover det har vi løst alle floker, fått hjelp til alt mulig smått, samt kjøpt endel gunstig prisede telefoner og nettbrett til stedene våres. Og alle som har ringt oss for å få oss til å flytte over til dem har måttet snu i døra når de ser de ikke kan møte prisene vi har hos Phonero, så de er definitivt konkurransedyktige på pris også!
Så fint å lese, Dan! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Fikk hjelpen jeg trengte til å løse problemet jeg hadde.
Så fint at det løste seg! 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Meget hyggelig , rask dame betjente oss veldig fornøyd
Vi setter stor pris på omtalen din, Trond! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero fungerer. Jeg byttet dit nylig og er fornøyd. Internettdeling for å se film mm virker mye bedre enn der jeg var før. Mangler lagringsplass, men det kommer i november iflg selskapet
Så hyggelig å lese, Jan! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Fantastisk effektiv og hyggelig kar, som fikset opp umiddelbart
Så fint å høre at det ordnet seg! Takk for at du deler din erfaring med oss, Kjetil! 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.