Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg lot meg desverre lure! Ringer og gir inntrykk av å være billig og bedre enn andre selskaper. Ganske pågående selger som etter en lang samtale der jeg spørte etter ting som skjulte eller andre kostnader(som det visstnok ikke var) og dekning osv desverre fikk de et ja fra meg. Etter 3 uker med elendig dekning og en liten titt på fakturaen som var vesentlig høyere enn lovet, byttet jeg tilbake til mitt gamle selskap. Da kom informasjonen om 24 måneders binding, og 3 måneder oppsigelse, og et skyhøyt avbruddsgebyr!! Så dette er ikke annet enn forsøk på svindel. Jeg kommer til å gå videre med saken og få ut opptaket av samtalen med selger, der vil det komme frem hvordan de lyver og manipulerer fakta for å få tak i små travle bedriftseiere, og tydeligvis har gjort stor bisniss ut av å lure dem til dårlige og dyre avtaler.
Hei Monika! Det er leit å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos oss. Det skal alltid opplyses om bindingstid og henvises til vilkår i våre avtaler - hvis dette ikke stemmer for din erfaring med oss vil vi gjerne at du tar kontakt med oss på [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg. Hilsen Mads i Phonero.
Hyggelig kundebehandler som kom med oppklarende svar.m
Tusen takk for hyggelig omtale, Bjørg! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Enkelt å legge frem problemstilling på tlf. Fikk hjelp der og da.
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Jan! Hilsen Cecilie i Phonero.
Bra kundeservice, bra dekning og netthastighet. Anbefales
Vi setter stor pris på omtalen din, Ramyar! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Alltid hyggelig fagfolk og kan jobben sin som jeg snakker med. Hyggelig👍
Så hyggelig å lese, Nacer! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Kjapp,hyggelig,hjelpsome, ordnet problemet med engang
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Dennis! Hilsen Cecilie i Phonero.
Hyggelig samtale med ansatte. Kom raskt igjennom.uten å måtte vente som det normal har vært hos dere
Så hyggelig å lese, Anne! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.