Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er helt ny abonnent gjennom jobb, og så langt har alt funger noenlunde greit. Måtte få ekstra hjelp ifm deaktivering av personsvar.
Vi setter stor pris på omtalen din, Dagrunn! Tusen takk 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Fikk god hjelp til å skifte kontaktperson på bedriftsabonnement
Så fint å lese, Elisabeth! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.
God service. Høflig og hjelpsom! Kom med flere forslag til løsning.
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Ingerlise! Hilsen Mads i Phonero.
Jeg fikk rask og god hjelp over telefon. Løste problemet i telefonen.
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Anette! Hilsen Mads i Phonero.
Superprofft. Rask og god hjelp. Forklarer godt. Fikk akkurat den hjelpen jeg trenger.
Så fint å lese, Margrete! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.
Superhyggelig og hjelpsom ansatt. Fikk hjelp. Det var beskrivende hjelp.
Tusen takk for hyggelig omtale, Siri ! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Hjalp meg da jeg var uheldig og brukte data i stedet for wifi 👏
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale! Hilsen Mads i Phonero.