Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De sender deg regning på 3700 kroner selv om man har sagt opp i henhold til hva de forteller deg, 3 måneder i forveien. Regningene blir alltid høyre enn hva de sier. De reklamerer med personlig kontakt som man aldri får tak i. En gjeng med kjeltringer. Mitt råd hold deg langt unna.
Hei Bia! Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected], legg gjerne ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Dina i Phonero.
Phonero har ikke skuffet meg, helt det motsatte. De har vært skikkelig bra og stabile tjenester, hyggelig kundebehandling og oppfølging. Til den beste prisen. Jeg har vært kunde hos dem i mange år, med samme opplevelse! Anbefales på det sterkeste!
For en fin omtale, Samuel! Det var utrolig hyggelig å lese 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode sammarbeidet fortsetter. Hilsen Dina i Phonero.
Blide hyggelige ansatte med bransjekunnskap, med fokus på at kunden får den hjelpen vi trenger og ett godt produkt, den beste leverandøren vi har hatt siste 20 år, mvh u.
Tusen takk for en skikkelig fin omtale, Terje! Det er utrolig stas at dere har vært hos oss i 20 år😊 Vi skal sørge for at det blir 20 nye år! Hilsen Dina i Phonero.
Hadde problemer med innlogging til SIM, men fikk veldig god hjelp og alt ordnet seg meget raskt😉
Tusen takk for kjempe fin omtale, Ingvild 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Så langt veldig bra. Rask kontakt og oppgaver løst. Andre lang ventetid for å få kontakt og ikke tklgredstkllende oppfølging
Dette var hyggelig å lese, Kristian! Tusen takk for omtale 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Jeg får alltid en bra service ved henvendelser til Phoner. Svaret kommer lynraskt og løsningen kommer like rask som tilbakemeldingene. Veldig fornøyd med servicen vi får hos Phonero. Det gjør jobben lettere for oss når vi har en kontaktperson i Phonero som vi kan henvende oss til når vi har behov for hjelp.
Dette var en skikkelig fin omtale, Kambiz😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode sammarbeidet fortsetter! Hilsen Dina i Phonero.
Savner en enklere bedriftsløsning! Ellers godt fornøyd :-)
Takk for tilbakemeldingen din, Per! Det setter vi stor pris på😊 I Phonero jobber vi hver dag med å utvikle våre løsninger, og jobber mot å ha de mest brukervennlige løsningene. Hilsen Dina i Phonero.