Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter i lengre tid å ha vært frustrert over Telenor pga useriøse 5G-pushere og ikke-eksisterende kundeservice, ble jeg oppringt av en seriøs og kunnskapsrik Phonero-ansatt. Phonero fikset alt Telenor påsto ikke var mulig - i tillegg til at telefon- og internettregningen ble halvert. Phonero bruker Telia's 5G-nett og i Oslo og Asker er dette minst like bra som Telenor's.
Tusen takk for hyggelig omtale, Espen! 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Kjapp tilbakemelding på spørsmål. Enkel nettside for administrasjon. Alltid blid og hyggelig hjelp.
Tusen takk for en kjempe fin omtale😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Tålmodig kundebehandler. God service Hyggelig samtale
Så hyggelig å lese omtalen din, Narve! 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring. Hilsen Cecilie i Phonero.
Helt ok - ok mengde data til en ok pris med en ok dekning! Har vært i dialog med kundeservice og det er imøtekomme folk der som hjelper om det skulle være noe.
Vi setter pris på omtalen din, Are! 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask og hjelpsom. Fikk ordnet utfordringene på en god måte
Takk for hyggelig omtale, Morten! 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Særdeles god service og kommunikasjon med operatør som alltid.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Svindel Vi ble oppringt av selger å lovt mere data til samme pris vi hadde fra før, og hvem vil ikke ha det! Med en uoversiktlig app som følger med såg vi ikke noe som ikke stemte, men stusset på at dataen ble fort brukt opp og vi måtte kompansere med å kjøpe datapakker, IKKE BILLIG. Etter kontaktet phonero viser det seg at dataen vi har fått er halve av hva vi ble lovet!!! Og smarte som dem er står ikke den avtalen noe sted, kun muntlig mellom meg og selger👎🏻
Hei Jeg forstår godt at du har opplevd dette som frustrerende, og vil gjerne hjelpe deg med å nøste oppe i det. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.