Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selger spesifiserer i telefon at det ikke er binding eller bruddgebyr. Når jeg da får et bedre tilbud av annen leverandør får jeg bruddgebyr på 3750kr når jeg forsøker å bytte. Useriøs og helt cowboy hele bedriften.
Hei Erlend! Jeg forstår godt at du har opplevd dette som frustrerende, og vil gjerne hjelpe deg med å nøste oppe i det. Om du sender en e-post til [email protected] med mobilnummer og fullt navn, så skal jeg få en av mine dyktige kollegaer til å undersøke saken og ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
God og kjapp kundeservice. Akkurat like god dekning som alle andre.
Tusen takk for hyggelig omtale, Bjørn! 😊 Vi setter stor pris på din omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Hei. Jeg fikk god hjelp og mitt problem ble løst kjapt i dag.
Så hyggelig å lese, Syver! 😊 Tusen takk! Det er viktig for oss at du får den hjelpen du trenger i kontakt med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Til tross for noe krøll ved oppstart av vårt kundeforhold, har Phonero vist super evne til oppfølging.
Tusen takk for hyggelig omtale, Ernst! 😊 Vi setter stor pris på at du deler denne erfaringen med oss, og vi skal sørge for at du blir fornøyd med oss som din operatør! Hilsen Cecilie i Phonero.
Føler meg skikkelig lurt. Dukket opp både oppstartgebyr, gebyr på 79kr for elektronisk faktura og 3mnd oppsigelse som heller aldri ble nevnt. Pågående veldig «glad» selger som tok meg på senga i en travel jobbhverdag. Har nå byttet tilbake til ice hvor jeg også fikk billigere avtale uten noen gebyr. Takk Ice❤️ Aldri mer phonero på meg og vil sterkt fraråde andre å inngå avtale med dem.
Hei Håvar! Det er leit å høre at du sitter igjen med en dårlig opplevelse, og vi tar slike henvendelser alvorlig. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] med fullt navn og nummer, så kan vi hjelpe deg med å finne en god løsning. Hilsen Cecilie i Phonero.
Opplevde selger som meget pågående hadde et meget godt tilbud som var billigere og bedre enn andre. Sannheten er at det er dårlig tilbud og dårlig dekning. Latet som om det var Telia sa ikke et ord om den meget lange bindingstiden og 3000,- kr om man vil bytte før tiden. Et pluss er at dem er meget hjelpsomme på kundeservice når trenger hjelp.
Hei Wenche! Det hørtes ikke bra ut, og vi vil gjerne sjekke opp i det for deg. Ta kontakt med oss på [email protected] med fullt navn og nummer, så vil en av mine dyktige kollegaer undersøke saken. Det er viktig for oss at du sitter igjen med en god opplevelse! Hilsen Cecilie i Phonero.
Hyggelig kundebehandler og god service. Rett innstilling og kunne gi gode argumenter for ikke å bytte selskap.
Så hyggelig å lese, Øyvind! 😊 Tusen takk for at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.