Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke hatt noen problemer, overgang fra annet selskap gikk knirkefritt.
Hei Kjetil, Så gøy å se at du er fornøyd med overgangen til Phonero og at ting fungerer som det skal :) Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero
Kundeservice bidro til at vi fikk løst våre utfordringen med en vakttelefon ordning på en god og effektiv måte. Rask responstid og bra løsningsforslag. Alltid positive og hyggelige konsulenter:)
Hei Grethe. Takk for hyggelig tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til vårt kundesenter. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid :-) Hilsen Mads, Phonero
Jeg var veldig godt fornøyd med at selgeren jeg var i kontakt med tilbød seg å fjerne bindingstiden dersom jeg valgte å bytte til Phonero ifm tilbudet jeg mottok, dette var utslagsgivende for min del. Jeg går nå over til betalt jobbtelefon men har gode erfaringer med Phonero og kunne lett anbefalt dere videre samt tenkt meg å bruke dere igjen på et senere tidspunkt.
Hei Tore. Veldig hyggelig å se at du er fornøyd :) Vi setter pris på din tilbakemelding og er her om du skulle ønske å bli kunde igjen. Hilsen Mads, Phonero
Meget pågående selger som ikke gir seg å ringe. Veldig ubehagelig, hører ikke på hvorfor jeg ikke ønsker nytt abonnement.
Hei Marit. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Her må vi undersøke. Uten å kjenne saken din så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så tar vi kontakt. Hilsen Mads, Phonero
Jeg har bestilt tre forskjellige abonnementer med forskjellig antall telefoner og løsninger, hvor av to var utfordrende, bla pga av rot på min side. Phonero fikset våre avvik.
Hei Einar. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi setter pris på din tilbakemelding og er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero
Har vært trofaste kunder hos Phonero i over 12 år. De første årene het de Ventelo, men fikk senere navnet Phonero. Det er lett å være trofast, når man har et selskap, som hjelper kundene sine hele veien, og som lett matcher andre konkurrenter sine tilbud.💗
Hei Fredheim. Varmer veldig å lese din tilbakemelding, tusen takk! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Ha en flott dag videre Hilsen Mads, Phonero
Jeg har meget god erfaring med Kundesenteret hos dere- alltid helt topp service og svært hyggelige kundebehandlere!
Hei Bjør R. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret :) Ha en fin dag! Hilsen Mads, Phonero