Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Blir kontaktet av telefonselger som tilbyr abonnement og sier at det ikke vi være bindingstid. I SMS for bekreftelse ligger det gjemt 3 måneders bindingstid under link vedtekter.
Hei! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så vi vil gjerne se nærmere på dette. Send oss en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan vi se på hva som har skjedd her. Hilsen Mads i Phonero
Veldig god bedriftspakke. Mye data, gode avtaler i utlandet.
Så hyggelig å lese, Øyvind! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Trengte PIN kode. Fikk det fort etter en kort chat
Takk for omtale, Espen! 😊 Vi setter pris på at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Rask chat og løsninger da det kom ett par problemer med bytte av simkort.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Espen! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Takk for rask løsning med utkjøp av bindingsavtale.
Så fint å lese, Dag! 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.
Hei Phonero! Dere leverer ikke på service og forlanger kr 3.750,- for at jeg er misfornøyd med dere og velger å gå tilbake til Cilli Mobil.
Hei Leon! Det var leit å høre, og vi vil gjerne se nærmere på dette og undersøke hva som har skjedd. Send en epost til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg er fornøyd så langt med mitt abbonemang.håper dette fortsetter.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Hans! 😊Tusen takk! Vi skal sørge for at det fortsetter slik. Hilsen Cecilie i Phonero.